آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024
4
سردار یحیی الهی:

بیل مکانیکی قاچاق در رومشکان

  • کد خبر : 5749
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰:۴۵
بیل مکانیکی قاچاق در رومشکان
✅به گزارش پایگاه خبری طلوع افلاک وبه نقل از- فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه تریلی کشنده و کشف بیل مکانیکی قاچاق به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در شهرستان "رومشکان" خبر داد.

✅به گزارش پایگاه خبری طلوع افلاک وبه نقل از- فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه تریلی کشنده و کشف بیل مکانیکی قاچاق به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در شهرستان “رومشکان” خبر داد.

✅به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “یحیی الهی”در این باره بیان داشت: ماموران انتظامی”رومشکان” در راستای طرح مبارزه با قاچاق كالا در محور “رومشکان-اسلام آباد” به یک دستگاه تریلی کشنده حامل بیل مکانیکی مشکوک و آن را توقیف کردند.

✅وی افزود: در بررسی های به عمل آمده توسط ماموران مشخص شد محموله مذکور قاچاق و فاقد مجوز گمرکی است.

✅فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر شده است، خاطر نشان کرد: کارشناسان ارزش بیل مکانیکی کشف شده را ۵۰ ميليارد ريال اعلام کردند.

✅ این مقام انتظامی استان لرستان با اشاره به این که محموله مذکور از سمت جنوب به مقصد غرب کشور بارگیری شده بود، تصریح کرد: فرد خاطی با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

✅سردار الهی ضمن تأکيد بر عزم جدی پليس در برخورد با قاچاق کالا، از مردم خواست در صورت اطلاع از فعاليت هاي قاچاقچيان مراتب را از طريق تلفن ۱۱۰ به پليس اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=5749

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.