آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
4

شما همه بدهکارید؛ اول تسویه،بعد به سلامت

  • کد خبر : 5742
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰:۰۹
شما همه بدهکارید؛ اول تسویه،بعد به سلامت
شاید به نوعی قهرمانی هر فصلِ لیگ برتر، از همین روزهای آغازین و فصلِ نقل و انتقالات شکل می گیرد، جایی که تیم های متمول و صنعتی، با پیشنهادهای فراتر از حد معمول، تیم خود را زود و به بهترین شکل می‌بندند و در مدت زمان کوتاهی، پیش فصل و دوران آماده سازی را آغاز می‌کنند. در اینجا، یک موضوع خیلی نمود پیدا می‌کند و آن این است که، دادن پیشنهاد‌های نجومی به بازیکنان معمولی، به یکباره باعث می شود قیمت بازیکنان چنان بالا رفته که جز چند تیم خاص، قادر به رقابت در این بازار نباشند.

شما همه، بدهکارید؛
اول تسویه، بعد به سلامت!
فرشید گله‌داری
نویسنده و روزنامه‌نگار
شاید به نوعی قهرمانی هر فصلِ لیگ برتر، از همین روزهای آغازین و فصلِ نقل و انتقالات شکل می گیرد، جایی که تیم های متمول و صنعتی، با پیشنهادهای فراتر از حد معمول، تیم خود را زود و به بهترین شکل می‌بندند و در مدت زمان کوتاهی، پیش فصل و دوران آماده سازی را آغاز می‌کنند.
در اینجا، یک موضوع خیلی نمود پیدا می‌کند و آن این است که، دادن پیشنهاد‌های نجومی به بازیکنان معمولی، به یکباره باعث می شود قیمت بازیکنان چنان بالا رفته که جز چند تیم خاص، قادر به رقابت در این بازار نباشند.
با شروع فصل و بازارِ گرانِ نقل و انتقالات، باز هم سایر تیم ها بلا فاصله شروع به جذب بازیکن و برطرف کردن نقاط ضعف خود کردند اما این مسئله در مورد تیم استقلال، برعکس انجام می‌شود، استقلالی که با آن همه یال و کوپال و افتخار، طبق همان چرخه باطل، چهار پنج سال اخیر، در بحرانی عظیم قرار گرفته است، فصلِ نقل و انتقالات، گویا فصلِ غم هواداران استقلال است و علاوه بر هزاران دردِ بی‌درمان این باشگاه، هواداران باید ناز و کِرشمه یک مشت فربه میلیاردی را هم تحمل کند.
بازیکنان این تیم هر روز در صفحات مجازی پست خداحافظی و حلالیت منتشر می‌کنند، مدیرعامل باشگاه هم که اصلا گویا وجود خارجی ندارد و تمامِ اموراتِ باشگاه، برعهده فرهاد مجیدی است، حال با این شرایط، چه کسی دنبال مذاکره با بازیکنان است، البته خدای نکرده منظور بازیکن جدید و خرید میلیاردی مانند رقیبان نیست آن بماند پبشکش آقایان، اوضاع تمدیدی‌های باشگاه استقلال هم با این نوع مدیریت روی هواست، هیچ کس به درستی نمی داند در استقلال کنونی چه می‌گذرد و اصلا اگر کسی هم بخواهد قرداد ببند با چه کسی و کجا باید مذاکره کند.
این‌ها را گفتیم تا بازیکنانی که به واسطه اسم استقلال به جایی رسیده‌ و نان و نوایی کسب کردند، اکنون در اوج بی عدالتی، آن‌ها هم قوز بلا قوز شده‌اند و برای تیم کلاس می گذارند! بازیکنان استقلال باید بدانند؛ استقلال بزرگ است و بزرگ می‌ماند، اما وقتی شما از استقلال رفتید پیش وجدان خود فکر کنید چه برای تیمتان کردید جز گلایه، چه داشتید جز بهانه، با این همه ادعا، چه آورده‌ای برای تیم داشتید!
شاید در فوتبال حرفه‌ای این حرف‌ها خریداری نداشته باشد، اما نیک می‌دانیم فوتبال ما تنها، به ظاهر حرفه ای است، پس بدانید شما به این هواداران که در سرما و گرما با شما بودند، بدهکارید، شک نداشته باشید نام استقلال و هوادارانش تا ابد باقی خواهد ماند، اما شما خیلی زود از یادها محو خواهید شد، پس اگر واقعا به قول خودتان فرهاد در حق همه شما مردی کرده، بمانید و او را تنها نگذارید! اگر هم رفتید، به سلامت اما دیگر فکرِ بازگشت را نکنید.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=5742

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.