آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024
5

انتقاد تند مرتضی محمودونداز بی توجهی دولت ها به نخبگان لرستانی:دولت آیت الله رئیسی می توانست از نخبگان لرستانی در کابینه استفاده کند

  • کد خبر : 5695
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۳
انتقاد تند مرتضی محمودونداز بی توجهی دولت ها به نخبگان لرستانی:دولت آیت الله رئیسی می توانست از نخبگان لرستانی در کابینه استفاده کند

مرتضی محمودند نماینده مردم خرم.آباد ودوره چگنی  درگفت‌‌وگو با خبرنگارا ن گفت: همگان به خوبی می دانند فرزندان لرستان در هر مسئولیتی همیشه منشا تحول و پیروزی برای کشور بوده اند. به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی طلوع افلاک مرتضی محمودوند نماینده مردم خرم آباد با اناقاد از عدم. توجه به نخبگان سیاسی وعلمی لرستان گفت: […]

مرتضی محمودند نماینده مردم خرم.آباد ودوره چگنی  درگفت‌‌وگو با خبرنگارا ن گفت:

همگان به خوبی می دانند فرزندان لرستان در هر مسئولیتی همیشه منشا تحول و پیروزی برای کشور بوده اند.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی طلوع افلاک مرتضی محمودوند نماینده مردم خرم آباد با اناقاد از عدم. توجه به نخبگان سیاسی وعلمی لرستان گفت: نه در دولت آقای روحانی از ظرفیت آن ها استفاده شد و نه در دولت آقای رئیسی کسی معرفی شده است!

در مدتی که افتخار خدمتگزاری مردم شریف را داشته ایم تلاش های بی وقفه و حمایت های دلسوزانه نماینده معزز ولی فقیه قوت قلب‌ ما بوده ودر هر مساله ای که این سید عالیقدر ورود کرده اند کار بهتر و موثر تر پیش رفته است.

خوشبختانه همگرایی و اتحاد خوبی را در مجمع نمایندگان شاهد هستیم و دکتر حسین گودرزی نماینده محترم دورود و ازنا که زحمت ریاست مجمع نمایندگان استان را عهده دار هستند نقشی بسزا در این امر داشته اند و در این مدت با پیگیری های مستمر و برگزاری جلسات هم اندیشی فضایی امیدوار کننده شکل گرفته است.

پر واضح است که تلاش ها زمانی به نتیجه مطلوب می رسد که مسئولان بویژه نمایندگان همصدا و متحد باشند و این همصدایی و اتحاد قطعا می تواند بر هر لابی و مافیا غلبه کند و حقوق مردم عزیز لرستان استیفا شود و بالعکس آسیب و شکست جدی آنجایی است که منیت،لجاجت و خودمحوری وجود داشته باشد.

بنده به نوبه خود همواره سعی کرده ام چه در صحن چه در کمیسیون چه در جلسات بیرونی و در رسانه ها مدافع و حامی یکایک نمایندگان محترم استان باشم و البته چیزی جز انجام وظیفه نبوده است.

کابینه معرفی شده ی آقای رئیسی قوت ها و ضعف هایی دارد که بنده پیشاپیش این موضوع را در صحن علنی متذکر شدم.

وزارتخانه ها جای آزمون و خطا و تجربه اندوزی نیست، ما در رای اعتماد به وزرای پیشنهادی گذشته این افراد، برنامه هایشان برای آینده و تیم کاری آن ها که قابل پیشبینی است را مد نظر قرار خواهیم داد.

استان لرستان و دیگر مناطق لرنشین فرزندانی متعهد،شایسته و متخصص در سطوح کلان و میانی مدیریت کشور دارند که نه در دولت آقای روحانی از ظرفیت آن ها استفاده شد و نه در دولت آقای رئیسی کسی معرفی شده است.

این در حالی است که همگان به خوبی می دانند فرزندان لرستان در هر مسئولیتی همیشه منشا تحول و پیروزی برای کشور بوده اند و حقیقتا اگر نگویم بی نظیر، کم نظیر هستند.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=5695

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.