آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024
3

بازدید رئیس و اعضای ا شهر از سکوی بازیافت شهرداری خرم آباد؛

  • کد خبر : 5645
  • ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۷
بازدید رئیس و اعضای ا شهر از سکوی بازیافت شهرداری خرم آباد؛
در بازدید رئیس و اعضای شورای شهر خرم آباد از سکوی بازیافت شهرداری، تفکیک زباله از مبدا به عنوان چالش بزرگ این سکو عنوان شد.

بازدید رئیس و اعضای ا شهر از سکوی بازیافت شهرداری خرم آباد؛

سکوی بازیافت در شأن مردم خرم‌آباد نیست…

در بازدید رئیس و اعضای شورای شهر خرم آباد از سکوی بازیافت شهرداری، تفکیک زباله از مبدا به عنوان چالش بزرگ این سکو عنوان شد.

پیش از ظهر امروز رئیس و اعضای شورای شهر خرم آباد در جهت رفع مشکلات و معضلات از سکوی بازیافت سازمان پسماند شهرداری خرم آبادبازدید کردند.

رئیس شورای شهر خرم آباد در این بازدید گفت: تفکیک زباله از مبدا به عنوان چالش بزرگ سکوی بازیافت سازمان پسماند شهرداری خرم‌آباد می باشد.

وی ادامه داد: مشکل عمده سکوی بازیافت این است که زباله ها در سطح شهر از همان مبدا تفکیک می‌شوند و تا به سکوی بازیافت می رسد چند بار تفکیک خواهد شد که این عمده مشکل برای بازیافت است.

رضا بیرانوند بیان کرد: در طول روز حدود ۴۰۰ تن زباله در سطح شهر خرم‌آباد جمع‌آوری می‌شود که این زباله ها باید مستقیماً به سکوی بازیافت انتقال و از آنجا کار تفکیک صورت بگیرد.

وی اظهار کرد: مطالبه مردم و اعضای شورای شهر از مدیریت پسماند این است که یک سکوی بازیافت در حد استاندارد باید داشته که باید ورودی این سکو اعم از تابلو، آسفالت، فضای سبز ،روشنایی و حتی موضوع آب برای آن در دستور کار قرار بگیرد، این سکوی بازیافت در شأن مردم خرم‌آباد نیست و باید مجموعه رفاهیات این سکو تامین شود تا هم پیمانکار و هم نیروهای آن به خوبی در این مکان مشغول به کار شوند.

مجید دریکوند نایب رئیس شورای شهر خرم آباد هم در این بازدید گفت: مجموعه شورای شهر با همکاری شهرداری در جهت ارائه برنامه و راهکارها جهت تفکیک زباله ها در سطح شهر همکاری لازم را خواهد کرد.

وی ادامه داد: تا به حال ما راه و روش تفکیک زباله ها در سطح شهر را اشتباه رفته‌ایم وقتی که منافع مردم در این راه درگیر باشد با روش‌های جدید در جلب مشارکت مردم، از طریق زیرساخت های جدید می توان در تفکیک زباله ها کمک حال شهرداری بود.

نماینده شورای شهر خرم آباد در شورای سازمان بازیافت بیان کرد: بحث نخاله ساختمانی، سگ‌های ولگرد، بازیافت ،کاهش حجم زباله از مهمترین موضوعات سازمان پسماند است، مثلا اگر یک روزی که تولید ۴۰۰ تن زباله در سطح شهر وجود دارد، جمع‌آوری نشود یک چالش بزرگی را خواهد داد.

سیاهپور سازمان پسماند شهرداری خرم‌آباد هم در این بازدید افزود: سکوی بازیافت با ۵۵ نفر و با ظرفیت ۲۵۰ تن مشغول به کار است و در حال حاضر با دفاتر تسهیلگری مناطق حاشیه‌نشین شهر خرم‌آباد در راستای تفکیک زباله ها و ساماندهی نیروها جمع آوری زباله ها و جلسات متعددی برگزار و این موضوع در دستور کار قرار گرفته شده است.

وی ادامه داد: منطقه علی آباد شهر خرم آباد را به عنوان پایلوت تفکیک زباله انتخاب کرده‌ایم و افراد زباله گرد مشکل ما در این موضوع هستند که با تشکیل کارگروه حدود ۱۰۳ سه چرخه و وانت شناسایی و کدبندی شده اندکه در سطح شهر خرم آباد فعالیت می کنند، در این راستا انتظار می‌رود اعضای شورای شهر پیمانکار مربوطه را حمایت تا بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

بازدید اعضای شورای شهر از مجموعه محل سگ های ولگرد

👈 اعضای شورای شهر خرم آباد از محموعه محل جمع آوری سگهای ولگرد بازدید کردند.

👈 یکی از مشکلات و معضلات شهر خرم آباد، جولان سگ‌های ولگرد است که با نارضایتی مردم هم روبرو شده که در این راستا اعضای شورای شهر از مجموعه محل جمع آوری سگهای ولگرد بازدید کردند.

👈 رئیس شورای شهر خرم آباد در حاشیه این بازدید گفت: متاسفانه این موضوع به صورت روزانه در سطح شهر انجام می‌شود و در حال حاضر هم جولان سگها در سطح شهر وجود دارد.

👈 وی ادامه داد: از مدیر عامل سازمان پسماند شهرداری انتظار می رود که این موضوع را در برنامه کاری خود قرار دهد و از آنجا که این برنامه به پیمانکار واگذار شده باید از لحاظ بهداشتی، خوراکی و دارویی سگ های ولگرد را تامین کنند،تا در صورت نیاز دامداران، باغداران و غیره این سگ‌ها را در اختیار آنها قرار دهند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=5645

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.