آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024
6
سردار یحیی الهی:

سارق کابل های خرم آباد دستگیر شد

  • کد خبر : 5547
  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴
سارق کابل های خرم آباد دستگیر شد
به گزازش پایگاه خبری طلوع افلاک وبه نقل از– فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری سارق حرفه ای کابل برق و پست های مخابراتی و کشف ۴۰ فقره سرقت در شهرستان "خرم آباد" خبر داد.

‍ ‍ 🇮🇷سارق کابل های برق خرم آباد دستگیر شد🇮🇷

به گزازش پایگاه خبری طلوع افلاک وبه نقل از– فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری سارق حرفه ای کابل برق و پست های مخابراتی و کشف ۴۰ فقره سرقت در شهرستان “خرم آباد” خبر داد.

✅به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار”یحیی الهی” در این باره اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل برق و پست های مخابراتی در سطح شهر”خرم آباد” که بعضا منجر به قطع خطوط برق و تلفن و موجب مشکلاتی برای شهروندان می شد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۵ این شهرستان قرار گرفت.

✅وی افزود: ماموران پس از یک هفته تلاش شبانه روزی، اقدامات اطلاعاتی و رصد سارقان سابقه دار، یک سارق حرفه ای کابل برق را در حوالی شهر “خرم آباد” شناسایی و دستگیر کردند.

✅فرمانده انتظامی استان لرستان، تصریح کرد: سارق در تحقیقات صورت گرفته و بازسازی صحنه های سرقت به ۴۰ فقره سرقت کابل برق و پست های مخابراتی اعتراف کرد و مقادیرقابل توجهی کابل برق و پست های مخابراتی از وی کشف شد.

✅سردار الهی در پایان ضمن هشدار به سارقان و متخلفان که پلیس در برخورد با آنان هیچ گونه اغماضی نخواهد کرد، خاطر نشان کرد: طرح های پیشگیری و مبارزه با سرقت در سطح استان با شدت و قوت ادامه دارد و عزم پلیس و دستگاه قضا دربرخورد با مجرمان و سارقان بسیارسخت و قاطع خواهد بود.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=5547

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.