آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024
19
سرهنگ محمد ملکشاهی:

سارق محموله خودرو درچنگال پلیس خرم آباد

  • کد خبر : 5513
  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳
سارق محموله خودرو درچنگال پلیس خرم آباد
به گزارش پایگاه خبری طلوع افلاک وبه تقل از جانشین انتظامی خرم آباد از شناسایی و دستگیری سارق محموله قطعات خودرو در این شهرستان خبر داد. ✅به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ" محمد ملکشاهی" اظهار داشت: در پی تماس احدی از شهروندان راننده کامیون مبنی بر این که هنگام تردد در محور کمربندی "خرم آباد - بروجرد" مقداری از بار کامیون وی توسط فرد یا افرادی به سرقت رفته است ، بلافاصله مراتب جهت شناسایی عاملان سرقت در دستور کار قرار گرفت

‍ ‍ ‍ 🇮🇷سارق محموله قطعات خودرو در چنگال پلیس خرم آباد 🇮🇷
به گزارش پایگاه خبری طلوع افلاک وبه تقل از جانشین انتظامی خرم آباد از شناسایی و دستگیری سارق محموله قطعات خودرو در این شهرستان خبر داد.

✅به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ” محمد ملکشاهی” اظهار داشت: در پی تماس احدی از شهروندان راننده کامیون مبنی بر این که هنگام تردد در محور کمربندی “خرم آباد – بروجرد” مقداری از بار کامیون وی توسط فرد یا افرادی به سرقت رفته است ، بلافاصله مراتب جهت شناسایی عاملان سرقت در دستور کار قرار گرفت.

✅ ملکشاهی گفت: پس از چند ساعت تلاش و اقدامات پلیسی فرد سارق توسط ماموران پاسگاه انتظامی کمالوند شناسایی ، با هماهنگی دستگاه قضایی و طی یک عملیات رعد آسا دستگیر که در بررسی از مخفیگاه وی تعداد ۱۰ کارتن قطعات لوازم یدکی خودرو مسروقه به اررزش ۳۰۰ میلیون ریال کشف شد.

✅وی از توقیف ۲ دستگاه خودرو که به وسیله آنها سرقت انجام شده خبر داد و گفت، متهم به همراه مستندات جهت ادامه تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی استان تحویل شد.

✅جانشین انتظامی خرم آباد ضمن هشدار به سارقان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=5513

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.