آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 29 شوال 1445 Tuesday, 7 May , 2024
6

خدمات ارزنده و قابل احترام درمانگاه شماره ۳ تامین اجتماعی خرم آباد به بازنشستگان

  • کد خبر : 5483
  • ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲
خدمات ارزنده و قابل احترام درمانگاه شماره ۳ تامین اجتماعی خرم آباد به بازنشستگان

سرپرست درمانگاه شماره ۳ تامین اجتماعی خرم آباد از تکریم و ارائه خدمات متنوع درمانی توسط درمانگاه به بازنشستگان خبر داد. به گزارش پايگاه خبري  وتحليلي طلوع افلاك  ، دکتر صدیقه موسوی رئیس درمانگاه شماره ۳ تامین اجتماعی خرم آباد در خصوص طرح تکریم از بازنشستگان به مناسبت  روز ۱۴مرداد روز بازنشستگان  وارائه خدمات متنوع […]

سرپرست درمانگاه شماره ۳ تامین اجتماعی خرم آباد از تکریم و ارائه خدمات متنوع درمانی توسط درمانگاه به بازنشستگان خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري  وتحليلي طلوع افلاك  ، دکتر صدیقه موسوی رئیس درمانگاه شماره ۳ تامین اجتماعی خرم آباد در خصوص طرح تکریم از بازنشستگان به مناسبت  روز ۱۴مرداد روز بازنشستگان  وارائه خدمات متنوع ازجمله دندانپزشکی خارج از نوبت در شیفت صبح  گفت: در تقویم ۱۴مرداد به نام روز تکریم بازنشستگان ثبت شده و از آنجایی که سازمان تامین اجتماعی خطمش اساسی آن تکریم ارباب رجوع به ویژه بازنشستگان است به همین منظور در درمانگاه شماره ۳ خرم آباد به پاس این هم از بازنشستگان عزیز خدمات درمانی مختلفی ارائه میشود .

دکتر موسوی افزود:از جمله این خدمات در این روز،در بدو ورود بازنشستگان توسط همکاران درمانگاه نوبت دهی شده با کارت قرمزی به طرف پزشکان راهنمایی میشوند و در مسیر پزشکان عمومی این عزیزان را خارج از نوبت های های معمول ویزیت کرده که کلیه خدمات در درمانگاه امروز مختص بازنشستگان میباشد که به جز موارد خاص و اورژانس برای سایر بیمه‌شدگان به طور ویژه آزمایشگاه* *در این روز فقط به بازنشستگان عزیز به طور ویژه ارائه خدمت می کنند.

وی ادامه داد:همچنین در نوبت صبح همین روز ویزیت داندانپزشکی برای کلیه بازنشستگانی که مراجعه میفرمایند به صورت خارج از نوبت دهی تلفنی انجام میشه و اقدامات دندانپزشکی برای آنان فراهم میباشد.

دکتر موسوی گفت:همچنین در داروخانه درمانگاه نیز بازنشستگان خارج از صف دارو توسط کادر داروسازان به آنان تحویل داده میشود و در انتها وقتی که کارت قرمز را در هنگام خروج ارائه میدهند از آنان تست اکسیژن گرفته میشود .

رئیس درمانگاه شماره ۳تامین اجتماعی خرم آباد در پایان گفت:جامعه بازنشستگان حق زیادی بر گردن ما دارند و به امید اینکه بتوانیم خادمان خوبی برای این عزیزان باشیم.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=5483

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.