آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024
6
المپیک 2020توکیو:

یزدانی ارتش تک نفره

  • کد خبر : 5471
  • ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱
یزدانی ارتش تک نفره
بدون تردید همه ی علاقمندان به کشتی و ایرانیان عزیز پس از مسابقه یزدانی وتیلور به نوعی ناراحت شدند واحساس سرخوردگی کردند ،چرا چنین حسی در ما بوجود آمد در مسابقه ای که یک طرف برنده ویک طرف بازنده است؟ ما بدون این که بدانیم یا بخواهیم به نوعی همه ی ناکامی کاروان ایران را بر دوش وی گذاشتیم تا شاید با پیروزی وی علاوه بر شادی وفراموش کردن سایر ناکامی ها پرچم را به دست وزرات ورزش دهیم که فریاد منم منم سر دهند. آیا با پیروزی یزدانی مشکلات ما همه حل می شد ؟ آیا مشکل آب خوزستان، کرونا، گرانی وتورم از بین می رفت

یزدانی ارتش یک نفره
بدون تردید همه ی علاقمندان به کشتی و ایرانیان عزیز پس از مسابقه یزدانی وتیلور به نوعی ناراحت شدند واحساس سرخوردگی کردند ،چرا چنین حسی در ما بوجود آمد در مسابقه ای که یک طرف برنده ویک طرف بازنده است؟
ما بدون این که بدانیم یا بخواهیم به نوعی همه ی ناکامی کاروان ایران را بر دوش وی گذاشتیم تا شاید با پیروزی وی علاوه بر شادی وفراموش کردن سایر ناکامی ها پرچم را به دست وزرات ورزش دهیم که فریاد منم منم سر دهند.
آیا با پیروزی یزدانی مشکلات ما همه حل می شد ؟ آیا مشکل آب خوزستان، کرونا، گرانی وتورم از بین می رفت ،بهتر است کمی واقع بین باشیم..
این مسابقه اگر درشرایطی خارج از این فشار بر این جوان کشورمان انجام می شد بدون تردید نام برنده تغییر می کرد.
مسله دردناک آنجا بود که یزدانی پس از باخت به شدت گریست و خودرا شرمنده مردم دانست وآنجا بود که ما هم از ته دل برای این جهان پهلوان گریستیم نه به خاطر باخت وی بلکه به خاطر قلب بزرگش واین که زیر چه فشاری قرار داشته است.
در شایستگی یزدانی اندکی تردید نیست اما شوربختانه اندک جماعتی که کنار گود نشسته اند شروع به انتقاد مغرضانه از وی و نحوه کشتی گرفتن وکوچینگ او توسط مربیان شده اند ،براستی انصاف شما کجاست؟چرا حسن پس از کسب مدال نقره المپیک باید شرمنده باشد؟
یزدانی بدون شک یکی از نوابغ واسطوره های کشتی ایران وجهان چه از بعد فنی وچه اخلاقی می باشداو با یک برد یا باخت محبوب نشده است، حسن سالهاست درقلب مردم ایران جا داردو به نوعی یادآور جهان پهلوان تختی بزرگ است.
در آخر یقین دارم مردم قدرشناس ایران به محض ورود وی به کشور عزیزمان استقبالی باشکوه وبی نظیر از این نابغه کشتی ایران خواهند داشت وبراستی که یزدانی درالمپیک توکیو ارتش تک نفره بود ویزدانی با تمام مشکلات جنگید وکوتاهی نکرد و بدون شک حسن دلاور در آینده بازهم پیام آور شادی خواهد بود چون آینده متعلق به پهلوانانی همچون یزدانی است

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=5471

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.