آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : دوشنبه, ۱۸ تیر , ۱۴۰۳ 2 محرم 1446 Monday, 8 July , 2024
5

مدیر کل مخابرات لرستان: عملکردصداوسیمای لرستان درافق توسعه استان مطلوب است

  • کد خبر : 5390
  • ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۱
مدیر کل مخابرات لرستان: عملکردصداوسیمای لرستان درافق توسعه استان مطلوب است

  مدیر مخابرات منطقه لرستان  با حضور در صدا و سیمای مرکز لرستان با مدیر کل این مجموعه دیدار و گفتگو کرد. به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی طلوع افلاک ، نبی اله شمسی فر مدیر مخابرات منطقه لرستان در این دیدار با اشاره به وظیفه خطیر صدا و سیما در بالا بردن سطح آگاهی مخاطبین […]

 

مدیر مخابرات منطقه لرستان  با حضور در صدا و سیمای مرکز لرستان با مدیر کل این مجموعه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی طلوع افلاک ، نبی اله شمسی فر مدیر مخابرات منطقه لرستان در این دیدار با اشاره به وظیفه خطیر صدا و سیما در بالا بردن سطح آگاهی مخاطبین گفت: صدا و سیما به عنوان رسانه ملی مجموعه ای است که با وجود گستردگی حوزه کاری و تنوع مخاطب، همواره به بهترین نحو در راستای تحقق وظایف اصیل خود گام برداشته و در همه برهه ها به نحو احسن در خدمت اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.



وی افزود: ارتباط بین دو مجموعه مخابرات و صدا و سیما از قدیم بالاخص در موضوع مباحث فنی، ارتباطی بسیار خوب و کارآمد بوده و هر دو سازمان وظیفه سیگنال رسانی به مردم را دارند و امیدواریم در آینده نیز شاهد افزایش بیشتر این ارتباطات باشیم.

شیروی مدیرکل صداوسیمای مرکز لرستان نیز در این دیدار ضمن خیر مقدم به مدیر و مدیران مخابرات بر آمادگی این مجموعه برای افزایش همکاری های دوجانبه تاکید کرد.

گفتنی است در این نشست، مباحث فنی فی مابین و افزایش تعاملات و برنامه ریزی برای حل مسائل و مشارکت و کمک به همدیگر برای افزایش خدمت رسانی به مردم مورد بحث و بررسی قرار گرفت .


 

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=5390

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.