آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024
7
سر هنگ عباس نظری:

دستگيري سارق قاپ زن با ۸ فقره سرقت درخرم آباد🇮🇷

  • کد خبر : 5383
  • ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲
دستگيري سارق قاپ زن با ۸ فقره سرقت درخرم آباد🇮🇷
✅به گزارش پایگاه خبری طلوع افلاک وبه نقل از خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "عباس نظری" گفت: درپي چندين فقره سرقت قاپ زنی درسطح شهرستان خرم آباد و ایجاد جو نا امنی در بین شهروندان، رسیدگی به موضوع به صورت ويژه در دستوركار کارآگاهان مبارزه با سرقت قرارگرفت .

‍ 🇮🇷دستگيري سارق قاپ زن با ۸ فقره سرقت درخرم آباد🇮🇷 – با تلاش ماموران پليس آگاهی یک سارق حرفه ای قاپ زن در خرم آباد دستگير و ۸ فقره سرقت از وي كشف شد.

✅به گزارش پایگاه خبری طلوع افلاک وبه نقل از خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ “عباس نظری” گفت: درپي چندين فقره سرقت قاپ زنی درسطح شهرستان خرم آباد و ایجاد جو نا امنی در بین شهروندان، رسیدگی به موضوع به صورت ويژه در دستوركار کارآگاهان مبارزه با سرقت قرارگرفت .

✅وي تصريح كرد: کارآگاهان پليس آگاهي در تحقيقات خود متوجه شدند كه شيوه و شگرد سرقت هاي مذكور به يك روش بوده بدين طريق که سارقان با استفاده از يکدستگاه موتورسيكلت در محل هاي خلوت سوژه هاي خود را انتخاب کرده و در يك لحظه اقدام به سرقت كيف و گوشي تلفن همراه شكات که اغلب بانوان بودند می کرده است.

✅وی درادامه تصریح کرد: کارآگاهان مبارزه با سرقت با بکارگیری شیوه های تخصصی پلیسی، متهم مورد نظر را شناسايي و با هماهنگي قضايي در يك عمليات غافلگيرانه در مخفیگاهش دستگير و به پليس آگاهي منتقل کردند.

✅سرهنگ نظری ادامه داد: متهم دستگير شده در بازجويي فني پليس و مواجهه شدن با دلايل و مستندات به ۸ فقره سرقت کیف قاپی معترف، محل هاي سرقت بازسازي و مالباختگان شناسايي شدند .

✅رئیس پلیس آگاهی لرستان در پايان با توصيه به شهروندان درخصوص رعايت نكات پيشگيرانه گفت: متهم دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضايي تحویل شد .

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=5383

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.