آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳ 27 ذو الحجة 1445 Wednesday, 3 July , 2024
7
سردار یحیی الهی:

کشف ۸۰ میلیارد انواع کالای قاچاق در لرستان

  • کد خبر : 5313
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳
کشف ۸۰ میلیارد انواع کالای قاچاق در لرستان
✅سردار الهی با اشاره به اينکه ارزش کالای قاچاق کشف شده بنا به نظر کارشناسان ۸۰ میلیارد ریال برآورد شده است، تصريح کرد: در این خصوص یک متهم دستگیر و کامیون به همراه لوازم مكشوفه برای سير مراحل قانوني به پلیس مبارزه با کالای قاچاق منتقل شد

‍ ‍ 🇮🇷کشف ۸۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در لرستان 🇮🇷

✅به گزارش پایگاه خبری طلوع افلاک وبه نقل از – فرمانده انتظامی استان از کشف ۸۰ میلیارانواع کالای قاچاق در آزاد راه پل زال پلدختر خبر داد.

✅سردار ” یحیی الهی”در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: مأموران انتظامی شهرستان پلدختر در راستاي مبارزه با پديده شوم قاچاق هنگام کنترل محورهای مواصلاتی در مسیر ” آزاد راه پل زال” به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

✅وي افزود: مأموران در بازرسی از این کامیون تعداد ۱۳۳۹۲۰عدد انواع ظروف آشپزخانه، ۳۴۸۰ عدد انواع کمپوت خارجی، ۳۴۲۰ عدد انواع سس، ۶ دستگاه یخچال ساید، ۲۰۰ کیسه انواع اسباب بازی فاقد هرگونه مدارک گمرکی کشف کردند.

✅سردار الهی با اشاره به اينکه ارزش کالای قاچاق کشف شده بنا به نظر کارشناسان ۸۰ میلیارد ریال برآورد شده است، تصريح کرد: در این خصوص یک متهم دستگیر و کامیون به همراه لوازم مكشوفه برای سير مراحل قانوني به پلیس مبارزه با کالای قاچاق منتقل شد.

✅فرمانده انتظامي لرستان با اشاره به اينکه قاچاق كالا پديده اي است كه حيات سالم اقتصادي و فرهنگي يك جامعه را تهديد مي كند، تأکيد کرد: پليس با تمام توان و جديت همواره آماده است با قاچاقچيان و مخلان نظم و امنيت اقتصادي مقابله کند و سامانه ۱۱۰ بصورت ۲۴ ساعته آماده دریافت درخواست های انتظامی ،اطلاعاتی و امنیتی شهروندان است.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=5313

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.