آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 23 شوال 1445 Wednesday, 1 May , 2024
3

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان خبر داد: انقلاب و تحولی چشمگیر در توسعه ورزش روستایی لرستان با تجهیز ۶۲خانه ورزش روستایی

  • کد خبر : 5270
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸
مدیرکل ورزش وجوانان لرستان خبر داد: انقلاب و تحولی چشمگیر در توسعه ورزش روستایی لرستان با تجهیز ۶۲خانه ورزش روستایی
حشمت الله امان الهی مدیر کل ورزش و جوانان از انقلاب در توسعه ورزش روستایی لرستان در طی یک سال گذشته خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی طلوع افلاک ،مدیر کل ورزش وجوانان لرستان درجمع خبرنگاران گفت : استعداد های زیادی در جامعه روستایی وجوددارد که نیازمند شناسایی هستند، تاکید کرد: در این مدت  ۹ ماهه ۳۲ خانه ورزش روستایی را با اهدای وسایلی ازقبیل میز پینگ پونگ ،میز فوتبال دستی، تخته دارت ومیزصفحه شطرنج ودر بعضی از خانه ها نیزتشک ۵۰متری اهدا کرده یم.

امان الهی اضافه کرد: باتوجه به افتتاح ۳۰خانه ورزش روستایی در هفته دولت سال ۹۹تاکنون  نزدیک به  ۶۲ خانه روستایی  با تجهیزات کامل در سطح استان وجود دارد  که یک انقلابی در ورزش روستایی استان امحسوب می شود.

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان با بیان اینکه تاکنون۲۲پروژه زمین چمن مصنوعی فوتبال  روستایی در سطح استان به افتتاح  رسیده است ، عنوان کرد:  همچنین ۲۵ زمین چمن مصنوعی  دردست اقدام  وجوددارد که بایداحداث این پروژه ها را  یک انقلاب در ورزش فوتبال روستایی  به حساب آورد.

*تلاش برای تکمیل استادیوم های  ۱۵ هزارنفری خرم آباد و ۵ هزارنفری بروجرد

امان الهی با اشاره به ۲ پروژه استادیوم ۱۵هزار نفری خرم آباد و استادیوم ۵هزار نفری بروجرد، ادامه داد: پیمانکار این پروژه ها راه و شهرسازی است و ما دستگاه بهره بردار هستیم که پس از تکمیل در اختیار ما قرار خواهند گرفت.

 او با بیان اینکه احداث این  پروژه ها چندین سال است که شروع شده ولی متاسفانه با اعتبارات قطره چکانی تاکنون به سرانجام نرسیده است ،گفت:  در طی این مدت با پیگیری و چندین مکاتبه از طریق مقام عالی وزارت ورزش و جوانان و استاندارمحترم ، جلسات متعدد با راه و شهرسازی قول همکاری داده شد که به خاطر شرایط تورمی و اقتصادی وعدم تخصیص اعتبارات لازم  بعید می دانم به بهره برداری برسد  ولی ما همچنان پیگیر هستیم تا  هرچه سریعتر این دو پروژه به بهره برداری برسند .

 *منتظر ثبت سند مجموعه شهید سبزی پرور خرم آباد به نام اداره کل ورزش وجوانان هستیم

 مدیرکل ورزش وجوانان لرستان در خصوص مجموعه ورزشی گلدشت شرقی یا مجموعه شهید سبزی پرور نیز یادآورشد: این مجموعه ۳۰سال قبل در سفر مقام معظم رهبری به لرستان  به ورزش و جوانان استان  اهدا شد ولی تاکنون دستگاه راه و شهرسازی سند را به نام ورزش وجوانان واگذار نکرده است که در این زمینه نیز رایزنی هایی صورت گرفته و چندین جلسه  متعدد  با وزارت خانه ها ،نمایندگان مجلس و اقتصاد و دارایی  داشته ایم که امیدواریم هرچه سریعتر نامگذاری سند به نام اداره کل ورزش وجوانان ثبت شودتا به کمک بخش خصوصی بتوانیم این استادیوم رابه  انجام برسانیم ؛ چون اگر قرار باشد با اعتبارات عمرانی این پروژه ها  تکمیل  شوند زمان خواهند برد .

 امان الهی با بیان اینکه تکمیل مجموعه شهید سبزی پرور از دغدغه های ما است که امیدواریم هرچه سریعتر تعیین وتکلیف شود ، خاطر نشان کرد:البته ۴ پروژه در این مجموعه  احداث شده است  که  ۲سالن ویک زمین گلف توسط اداره کل ورزش وجوانان ساخته شده است و دو پروژه نیز توسط راه و شهرسازی در دست اقدام است .

*افزایش اعتبارات عمرانی ورزش وجوانان

 مدیرکل ورزش وجوانان لرستان با تاکید براینکه اعتبارات اداره کل ورزش و جوانان بیش از۵۰ درصد نسبت به سال ۹۹ افزایش داشته است که یک رشد بسیار عالی وجهش یافته در حوزه اعتبارات عمرانی است ،گفت: اعتبارات عمرانی اداره کل در ۲۹ تیرماه ۱۴۰۰کاملا جذب شده واین دستگاه هیچگونه اعتباری به عنوان برگشتی ندارد.

 

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=5270

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.