آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024
4

در راستای پویش از غدیر تا ظهور صورت گرفت؛ خشت گذاری مدرسه روستای سرتپه بروجرد

  • کد خبر : 5156
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۹
در راستای پویش از غدیر تا ظهور صورت گرفت؛ خشت گذاری مدرسه روستای سرتپه بروجرد

  یک واحد آموزشی با مشارکت دکتر حاجبی نماینده ( پویش از غدیر تا ظهور ) در روستای سرتپه بروجرد ساخته خواهد شد . به گزارش پایگاه.خبری وتحلیلی طلوع افلاک  ، با حضور مهندس غفوری نژاد مدیر کل ، رضائیان معاونت اجرایی و نظارت ، خرم آبادی معاونت مشارکت های نوسازی مدارس لرستان ، مهرافزون […]

 

یک واحد آموزشی با مشارکت دکتر حاجبی نماینده ( پویش از غدیر تا ظهور ) در روستای سرتپه بروجرد ساخته خواهد شد .

به گزارش پایگاه.خبری وتحلیلی طلوع افلاک  ، با حضور مهندس غفوری نژاد مدیر کل ، رضائیان معاونت اجرایی و نظارت ، خرم آبادی معاونت مشارکت های نوسازی مدارس لرستان ، مهرافزون مدیر آموزش و پرورش بروجرد ، اهالی خون گرم روستای سرتپه و دکتر حاجبی خیر گرانقدر مدرسه ساز ( نماینده پویش از غدیر تا ظهور در استان لرستان ) ، ساخت مدرسه روستای سرتپه عملیاتی شد.

در این مراسم مهندس غفوری نژاد ضمن تبریک فرارسیدن سالروز ولادت دهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت و فرارسیدن عید سعید غدیر خم ، اظهار داشت : از ابتدای سال جاری تا کنون با مشارکت خیرین مدرسه ساز کار ساخت ۱۰ مدرسه در قالب ۱۵ کلاس درس اجرایی شده است و امیدواریم در آغاز سال تحصیلی جدید کار ساخت ۶ کلاس از این میزان به اتمام برسد .

وی در ادامه افزود : در خرداد همین سال نوسازی مدارس توانست کار ساخت ۴۰ کلاس درس را به پایان برساند و آنها را به سرانه آموزشی استان بیفزاید .

مدیر کل نوسازی مدارس لرستان تصریح کرد : در ابتدای سال تحصیلی جدید نیز شاهد به ثمر نشستن تلاشهای شبانه روزی همکاران عزیزم در نوسازی مدارس لرستان خواهیم بود و ماحصل آن تحویل ۱۲۰ کلاس جدید ، ایمن و شکیل به آموزش و پرورش استان خواهد بود .

مهندس غفوری نژاد با اشاره به اهتمام نوسازی مدارس در رفع تنگناهای آموزشی استان و ارتقای مناطق کم برخوردار آموزشی به مناطق برخوردار ، افزود : در همین راستا و با حسن نظر جناب آقای حاجبی مقرر شد به برکت وجود اعیاد شعبانیه و غدیر خم ، پویشی بنام از غدیر تا ظهور راه اندازی شود و ۳۱۳ کلاس درس در مناطق محروم استان لرستان احداث گردد .

در ادامه این مراسم دکتر حاجبی نیز با تبریک فرارسیدن میلاد امام هادی (ع) و عید غدیر خم ، اظهار داشت : خیرین مدرسه سازی که بنده بعنوان نماینده ایشان با احساس مسئولیت اجتماعی و رفع تنگناهای آموزشی پا در راه ساخت مدارس گذاشته و در همین راستا متعهد شده اند برای ساخت ۳۱۳ کلاس درس تمام تلاش خود را بکار بسته اند و هدف آنها بهتر شدن وضعیت فضاهای آموزشی لرستان در ظل سایه حضرت باریتعالی است .

وی خاطرنشان کرد : در اردیبهشت ماه سالجاری ، ساخت ۹ واحد آموزشی به قرار زیر تحت عنوان ( پویش از غدیر تا ظهور ) در لرستان آغاز شده است

بروجرد ۳ مدرسه

الشتر ۲ مدرسه

نورآباد ۲ مدرسه

اشترینان ۱ مدرسه

رومشگان ۱ مدرسه

وخیلی امیدواریم که تا فرارسیدن سال تحصیلی جدید ، این مدارس به بهره برداری برسند .

حاجبی افزود : خیرین ارجمند مدرسه سازی که بنده توفیق نمایندگی ایشان را در پویش از غدیر تا ظهور دارم ، عبارتند از ؛

🔺حاج اکبر آقا ابراهیمی با ساخت ۴ واحد آموزشی

سرکار خانم فرشچیان و آقایان مهندس سید علی نبوی نژاد و سید حسین نبوی نژاد با ۲ مدرسه

بانک گردشگری با ساخت ۳ واحد آموزشی

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=5156

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.