آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024
4

ایجاد محبت در بین اطرافیان

  • کد خبر : 5123
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰:۵۸
ایجاد محبت در بین اطرافیان
فروتنی و آرامش درون ،دست در دست یکدیگر دارند. هر چه کمتر مجبور باشید که ارزش های خود را به دیگران بفروشید به راحتی بیشتری به آرامش درون می‌رسید .

چگونه محبوب اطرافیان باشیم
فروتنی و آرامش درون ،دست در دست یکدیگر دارند. هر چه کمتر مجبور باشید که ارزش های خود را به دیگران بفروشید به راحتی بیشتری به آرامش درون می‌رسید .
ثابت کردن خود دام خطرناکی است. انرژی فراوان می برد و اگر پیوسته موفقیت‌های خود را به دیگران گوشزد کنید و بخواهید ارزش هایتان را به رخ دیگران بکشید.
به رخ کشیدن موفقیت‌های خود از احساس مثبتی که در اثر موفقیت ها نصیب می برید می کاهد، از همه اینها بدتر ،هرچه بیشتر و بخواهید ارزشها و توانمندیهای خود را ثابت کنید، دیگران بیشتر از شما فاصله می گیرند و بیشتر در پشت سر درباره احساس کمبودهایتان سخن می‌گویند و حتی بعید نیست که از شما برنجند.
اما هر چه کمتر خواهات تایید و تصدیق دیگران باشید، بیشتر مورد تایید آنها واقع می شوید.مردم شیفته کسانی هستند که از اعتماد به نفس زیادی برخوردارند. مردم به کسانی احترام می‌گذارند که پیوسته در مقام تایید و تصدیق خود نباشند .اغلب مردم دوست دار کسی هستند که نیازی به خود ستایی نداشته باشند.
مردم کسانی دوست دارند که مکنونات دل خود را با دیگران در میان بگذارند.
برای رسیدن به فروتنی به تمرین نیاز دارید. کسی که از خود فروتنی نشان می دهد بلافاصله مورد مهر توجه بیشتر قرار می‌گیرد. هر وقت احساس کردید به خودستایی نیاز دارید در برابر وسوسه آن با قدرت مقاومت کنید

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=5123

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.