آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : چهارشنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۳ 20 ذو الحجة 1445 Wednesday, 26 June , 2024
2
استاندار لرستان :

بیش از میانگین کشور مبتلا به کرونا داریم

  • کد خبر : 4963
  • ۳۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳
بیش از میانگین کشور مبتلا به کرونا داریم
: در بحث کرونا وزارت بهداشت بار سنگینی را بر عهده داشتند و تلاش دانشگاه علوم پزشکی در بحث کرونا قابل تقدیر است. خادمی با بیان اینکه ۲.۲ درصد جمعیت کشور را لرستان وجود دارد و این در حالیست که ۳.۶ درصد مبتلایان کشور در استان هستند و کمتر از دودرصد فوتی‌های کشور را فوتی داریم، بیان کرد: علیرغم ورودی زیاد اما میزان فوتی‌ها کمتر است. و

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: بیش از میانگین کشور مبتلا به کرون د
سید موسی خادمی امروز در سی‌وهشتمین آیین پویش و سلامت که با حضور سعید نمکی، وزیر بهداشت در سالن سپهر بانک صادرات خرم‌آباد برگزار شد، با تبریک اعیاد قربان و غدیر خم اظهار کرد: عید قربان، عید از خود گذشتگی و مغلوب شدن شهوانیات و نفسانیات است.
وی ادامه داد: حل شدن مساله قلعه‌فلک‌الافلاک و ساخت پادگان سپاه، محصول تلاش‌های سعید نمکی بوده است.
استاندار لرستان گفت: در بحث کرونا وزارت بهداشت بار سنگینی را بر عهده داشتند و تلاش دانشگاه علوم پزشکی در بحث کرونا قابل تقدیر است.
خادمی با بیان اینکه ۲.۲ درصد جمعیت کشور را لرستان وجود دارد و این در حالیست که ۳.۶ درصد مبتلایان کشور در استان هستند و کمتر از دودرصد فوتی‌های کشور را فوتی داریم، بیان کرد: علیرغم ورودی زیاد اما میزان فوتی‌ها کمتر است.
وی اظهار کرد: کرونا ویروس همبستگی زیادی با تجمعات در مراسمات تحریم و عروسی و مهمانی‌ها دارد.
نماینده عالی دولت در لرستان اضافه کرد: در استان یک دانشگاه علوم پزشکی وجود دارد و نیاز است دانشگاه علوم پزشکی دیگری در شهرستان بروجرد راه‌اندازی شود.
خادمی با بیان اینکه ۱۰۰۰ تخت در بیمارستان‌های نیایش خرم‌آباد، کوهدشت و دورود در حال ساخت است، بیان کرد: عملیات اجرایی این بیمارستان‌ها را از محل اعتبارات بانکی شروع کردیم اما با کمبود اعتبار مواجه شدیم که نیازمند اهتمام وزارت بهداشت در این

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=4963

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.