آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024
3

چراغ راهنمایی را دریابید

  • کد خبر : 4910
  • ۲۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱
چراغ راهنمایی را دریابید
بدون شک برای همه ما پیش امده که سر چهارراه ایستاده ایم واگر قانون مدار باشیم و ملزم به رعایت قوانین،باید فرق بین چراغ سبز وقرمز را کاملا بدانیم ورعایت کنیم

قانون شهروندی
لطفا چراغ راهنمایی و رانندگی را دریابید
بدون شک برای همه ما پیش امده که سر چهارراه ایستاده ایم واگر قانون مدار باشیم و ملزم به رعایت قوانین،باید فرق بین چراغ سبز وقرمز را کاملا بدانیم ورعایت کنیم.
متاسفانه این که مدت یک دقیقه باشد عابرین رعایت نمی کنند و این امر باعث مشکل خطرناکی برای رانندگان خودروها خواهد شد.
باید گفت
آن کسی که قانون و مقررات راهنمایی و رانندگی را در این رابطه رعایت نمی کند در واقع اگر خدای ناخواسته حادثه ای پیش بیاد خودش قربانی
خواهد شد.
فکر نمی‌کنم‌این مسله ربطی به سواد وتحصیلات فرد داشته باشد،بسیاری از این افراد ،تحصیلکرده و دارای فرهنگ شهروندی هستند.
با این اوصاف وای به حال افراد که تحصیل نکرده اند !!! با این و ضعیت خود فرد و خاطی هم نمی داند چه اشتباهی دارد انجام می دهد زیرا علاوه بر رعایت نکردن، مقررات و فرهنگ غلط خودش را هم از طریق صدا و سیما به میلیون ها بیننده نشان می‌دهد .این گونه افراد هم وقتی در جلوی دوربین صدا و سیما ،گزارشگر از آنها می سوال می کند که چرا قوانین را اجرا نمی کند پاسخ درست و منطقی ندارند.
مدتی است نیروی انتظامی در سر چهارراه ها اقدام به نصب دوربین کرده است که متاسفانه ثبت تخلف دراین زمینه فقط برای خودرو ها است و عابرین ازآن مستثنی هستند.
نکته قابل ذکر این که نیروی محترم انتظامی می تواند با داشتن شماره کارت ملی هر شخص متخلف اقدام به جریمه افرادی که به این قانون وفرهنگ توجه ای ندارند بنماید امری که به ظاهر سخت نمی باشد و به نوعی عدالت برای هردو طرف اجرا می شود.
چند سال پیش در سخنرانی مقام معظم رهبری اظهار داشتند که ما از کشورهای پیشرفته جهان از بعد فرهنگی بسیار عقب تر هستیم و بدون شک این یکی از همان عوامل است که مانع رشد فرهنگی ما است.
کشورهای پیشرفته دراین زمینه اقدام به جریمه برای عابر متخلف هم نموده اند که خود علاوه بر بازدارندگی موجب رشد فرهنگی و شهروندی آنان نیز می شود

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=4910

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.