آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : سه شنبه, ۱۹ تیر , ۱۴۰۳ 3 محرم 1446 Tuesday, 9 July , 2024
12

انتقام گیری آبی ها درشب نزول تاکتیک درشهرآورد

  • کد خبر : 4833
  • ۲۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸
انتقام گیری آبی ها درشب نزول تاکتیک درشهرآورد
تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در نود و ششمین بازی دربی در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که ضیافت پنالتی‌ها بازهم برای آبی‌ها خوش یُمن بود تا شاگردان فرهاد مجیدی با کسب پیروزی راهی مرحله نیمه نهایی جام حذفی شوند

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در نود و ششمین بازی دربی در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که ضیافت پنالتی‌ها بازهم برای آبی‌ها خوش یُمن بود تا شاگردان فرهاد مجیدی با کسب پیروزی راهی مرحله نیمه نهایی جام حذفی شوند.
فرشید گله داری/ به گزارش هواداری نیوز؛ این دیدار در شرایطی برگزار شد که حواشی‌‌های زشت و زننده پیش از دیدارِ حساس با بیانیه‌های عجیب و غریب مدیران این دو باشگاه بوجود آمده بود، اما جدا از تمامی مسائل بیرون زمین، در نمایشِ صد و بیست و اندی دقیقه‌ای دو تیم، هیچ نکته فنی ندیدیم، دو تیمی که به معنای کامل بازی محتاطانه را معنی کردند و هیچ نکته‌ مثبتی در دیدار این دو تیم دیده نشد.
پایانِ ۱۲۰ دقیقه موجب شد تنها ۱۵ دقیقه در ضربات پنالتی هیجان در استادیوم آزادی حکمفرما شد.
ضیافت پنالتی‌ها، با درخشش سیدحسین حسینی و دیگر بازیکنان استقلال همراه شد تا در نهایت، آبی‌ها بارِ دیگر با حذف رقیب دیرینه خود در جام حذفی، راهی مرحله بعد شود.
در دیگر بازی‌های این مرحله، گل گهر سیرجان سه بر یک از سد آلومینیوم اراک گذشت و فولاد خوزستان هم در ضربات پنالتی فاتح جدال با سپاهان شد.

نویسنده: فرشید گله داری

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=4833

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.