آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : چهارشنبه, ۲ خرداد , ۱۴۰۳ 15 ذو القعدة 1445 Wednesday, 22 May , 2024
6
مدیر کل کمیته امداد:

رسالت کمیته امدادخدمت بی منت به نیاز مندان است

  • کد خبر : 4738
  • ۲۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷
رسالت کمیته امدادخدمت بی منت به نیاز مندان است
: امروز کمیته امداد رسالت خدمت بی‌منت به محرومان را دارد که این رسالت ماندگار باعث افتخار و عزت است.

مدیرکل کمیته امداد گفت: امروز کمیته امداد رسالت خدمت بی‌منت به محرومان را دارد که این رسالت ماندگار باعث افتخار و عزت است.

به گزارش پایگاه خبری طلوع افلاک وبه نقل ازاطلاع‌رسانی کمیته امداد، جلال شیخ پور، مدیرکل کمیته امداد استان لرستان با حجت‌الاسلام حقیان رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان برای مهیاکردن زمینه همکاری، تدابیر اجرایی و حمایت ائمه جمعه استان دیدار کرد.

در این دیدار حجت‌الاسلام حقیان ضمن ابراز تشکر و قدردانی از فعالیت‌های مستمر و شبانه‌روزی امدادگران در امر خدمت‌رسانی به محرومان به‌ویژه فراهم کردن زمینه اشتغال و خودکفایی مددجویان گفت: رفع فقر و محرومیت در عرصه‌های فکری، فرهنگی و اقتصادی جامعه، از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب است.

و بابیان اینکه نهاد ائمه جمعه در بحث کمیته امداد به‌طور خاص مأمور به کمک و تعامل و هم‌افزایی هستند گفت: هر جا کمیته امداد در فعالیت‌های خود نیاز به کمک و تبلیغ نهاد ائمه جمعه داشت ما مأمور به انجام آن هستیم.

مدیرکل کمیته امداد با ارائه گزارشی کوتاه از خدمات کمیته امداد از همراهی و همدلی ائمه جمعه شهرستان‌ها به خاطر داشتن دغدغه و پیگیری جدی برای کمک بیشتر و مؤثرتر به نیازمندان تشکر کرد.

شیخ پور با اشاره به اینکه امروز کمیته امداد رسالت خدمت بی‌منت به محرومان را دارد که این رسالت ماندگار باعث افتخار و عزت است گفت: این نهاد با طرح‌ها و برنامه‌های خود به دنبال ایجاد بستر و زمینه رسیدگی بهتر و مناسب‌تر به نیازمندان است.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=4738

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.