آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024
3

رییس بیمارستان شهید رحیمی خرم آبادخبر داد: افزایش ۱۱۰ درصدی درآمدهای بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد

  • کد خبر : 4735
  • ۲۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸
رییس بیمارستان شهید رحیمی خرم آبادخبر داد: افزایش ۱۱۰ درصدی درآمدهای بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد

رییس بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد از افزایش ۱۱۰ درصدی درآمد های این بیمارستان خبر داد . به گزارش پایگاه خبری طلوع افلاک.، دکتر محمد حیدریان در جمع خبرنگاران گفت : از ۵ ماه قبل که در بیمارستان مسئولیت را پذیرفتیم با اعمال تغییر رویکرد مدیریتی و با همت و کمک پرسنل توانستیم بخش زیادی […]

رییس بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد از افزایش ۱۱۰ درصدی درآمد های این بیمارستان خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری طلوع افلاک.، دکتر محمد حیدریان در جمع خبرنگاران گفت : از ۵ ماه قبل که در بیمارستان مسئولیت را پذیرفتیم با اعمال تغییر رویکرد مدیریتی و با همت و کمک پرسنل توانستیم بخش زیادی از بدهی های بیمارستان را پرداخت نماییم .

وی افزود : بیمارستان شهید رحیمی بالغ بر ۵۳ میلیارد تومان بدهی دارد بعلت بدهی های زیاد در لیست بلک لیست شرکتهای دارویی قرار داشتیم و حتی کسی در بازار حاضر به همکاری با بیمارستان نبود .

رییس بیمارستان شهید رحیمی که خود استادیار رادیولوژی بوده و ۲۳ سال سابقه کار در دانشگاه را دارد با اشاره به افزایش اتاق های عمل تصریح کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته با ایجاد و افزایش اتاقهای عمل تعداد عمل های جراحی در بیمارستان را به ۴۰ عمل در روز افزایش دادیم .

وی با بیان اینکه با افزایش رشته های تخصصی و اضافه نمودن اتاق های عمل و افزایش تعداد عمل ها در روز اظهار داشت: زیرساخت های درمانی در بیمارستان روز به روز در حال افزایش است و درآمدهای آن نیز طبع افزایش خواهند یافت .

دکتر محمد حیدریان در ادامه به تلاش های شبانه روزی صورت گرفته جهت غلبه بر چالشها و معضلات پرداخت و افزود : خوشبختانه با حذف هزینه های غیرضرور و صرفه جویی در هزینه کرد و نظارت مستمر، درآمد بیمارستان در سال جاری ۱۱۰ درصد افزایش یافته است .

وی اظهار کرد: درآمد های بیمارستان در اردیبهشت سال ۹۹ شش میلیارد تومان بوده در حالیکه در اردیبهشت سال جاری درآمد بیمارستان ۱۲ میلیارد تومان بوده که نشان از رشد ۱۱۰ درصدی درآمد ها دارد .

دکتر حیدریان راه اندازی بخش زنان و زایمان را از دغدغه های خود در ابتدای مسئولیت عنوان کرد و بیان نمود : باتوجه به نیاز جامعه و بیمارستان ، علی رغم مواجه با مخالفتها جهت ساخت بخش زنان و زایمان ،ساخت ابن بخش مهم را در دستور کار قرار دادیم و با تامین اعتبار ۳۰۰ میلیون تومانی در دو ماه آن را احداث و تجهیز نمودیم .

وی ادامه داد: بخش زایمان در ۷ اتاق ، بخش نوزادان و جراحی زنان را در طبقه اول بطور کامل احداث و آماده خدمات دهی به جامعه هدف نمودیم.

رییس بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد در ادامه به استقرار سی تی اسکن دوم در بیمارستان خبر داد و گفت : با پیگیری‌های صورت گرفته از وزارت بهداشت سی اسکن دوم را جهت بیمارستان دریافت و در بیمارستان مستقر گردید در حال حاضر این بیمارستان با احتساب سایر دستگاه های تصویربرداری مجهزترین بیمارستان در غرب کشور و دارای پکیج کامل تصویربرداری می باشد .

 

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=4735

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.