آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024
7

بی تدبیری مدعیان سلامت در خیز دوباره کرونا در لرستان/ستاد مبارزه باکرونا استان در آچمز و آمپاس؟؟؟؟

  • کد خبر : 4724
  • ۲۲ تیر ۱۴۰۰ - ۹:۲۰
بی تدبیری مدعیان سلامت در خیز دوباره کرونا در لرستان/ستاد مبارزه باکرونا استان در آچمز و آمپاس؟؟؟؟

  متاسفانه دانشگاه علوم پزشکی وستاد مبارزه با کرونا لرستان در پیک پنجم کرونا اندر خم یک‌کوچه اند و کمترین نظارت را دستور العمل های بهداشتی شاهد هستیم. شهرستان های خرم آباد،سلسله،پلدختر ودلفان که وضعیت قرمز کرونایی ودیگر شهرستان ها در وضعیت نارنجی قرار دارند بی تدبیری وعدم رعایت پروتکل های بهداشتی وعدم نظارت ستاد […]

 

متاسفانه دانشگاه علوم پزشکی وستاد مبارزه با کرونا لرستان در پیک پنجم کرونا اندر خم یک‌کوچه اند و کمترین نظارت را دستور العمل های بهداشتی شاهد هستیم.

شهرستان های خرم آباد،سلسله،پلدختر ودلفان که وضعیت قرمز کرونایی ودیگر شهرستان ها در وضعیت نارنجی قرار دارند بی تدبیری وعدم رعایت پروتکل های بهداشتی وعدم نظارت ستاد مبارزه با کرونا،دانشگاه علوم پزشکی ومدیریت فشل ارشد استان اظهرمن الشمس بوده وگویا با تدبیر عالی جنابان کرونا در استان ریشه کن شده است.

عدم توجه برخی ادارات،شرکت های دولتی،خصوصی وبانک ها در رعایت پروتکل های بهداشتی وعدم رعایت حضور حداقلی کارکنان در شهرستان های قرمز ونارنجی در بی توجهی به تخلف مدیران دستگاه های اجرایی دراین فقدان نشان از بی تدبیری دوستان ستاد مبارزه با کرونا استان است.

بی تدبیری در بازگشایی باشگا ههای ورزشی وعدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی در حضور کودکان ونوجوانان در مدارس فوتبال،والیبال ورشته های سالنی در مناطق قرمز چیزی جز یک بی تدبیری و آماده شدن برای یک فاجعه انسانی نیست.

سهل انگاری دوستان مسئول دربوستان‌ها و مراکز تفریحی ،پاساژهای سربسته و سرباز، بازارهای ، سرپوشیده، مراکز خرید و فروش بزرگ غیرمواد غذایی و بازارهای موقت

و نمایشگاه‌های فروش انواع خودرو، مراکز شماره‌گذاری اتومبیل واز همه مهمتر مراسم های عروسی وعزا را می توان از مهمترین بی تدبیری دوستان در ستاد مبارزه با کرونا عنوان کرد.

پروتکل‌های بهداشتی را رعایت بکنیم کرونا بار دیگر سر بلند کرده و باز می‌خواهد مردم را گرفتار مراکز درمانی و تخت‌های بیمارستانی بکند. در ماه گذشته در شهر خرم آباددر سطح گذرگاه‌ها کمتر فرد بدون ماسک مشاهده می‌شد و متأسفانه این روزها افراد بدون ماسک تا دلتان بخواهد، در شهر در حال رفت و آمد هستند.

آخرین روزهای فعالیت دولت دوازدهم، اوضاع در خیلی از ‌بخش ها چنگی به دل نمی‌زند. از حالا باید برای دولت جدید دعا بکنیم که بتوانند در جمع و جور کردن خرابی‌ها موفق عمل نمایند. برای آن‌ها کوهی ازمشکلات چشمک می‌زنند. چاره‌ای نیست، باید همت بکنند و بی‌تدبیری‌های مدعین تدبیر را در مسیر صحیح قرار بدهند.

بحث سلامت مردم و جامعه و استفاده بهینه از همه امکانات برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی امری ضروری است. رها کردن موضوع مهمی چون این بحث و پائین آوردن فتیله برخی از اقدامات ضروری، نتیجه‌اش بالا رفتن تعداد مبتلایان به ویروس کرونا می‌شود.

این روزها همه می‌پرسند که مگر چه اتفاقی روی داده است که به یکباره خاموشی‌ها گسترده می‌شود، قطع آب رونمایی می‌شود، کرونا و مبتلایان به آن سیر صعودی پیدا می‌کنند،

قیمت‌ها همچنان به دنبال یافتن قله های جدید هستند، چرا این جوری شده است؟ مردم تازه می‌خواستند شیرینی و حلاوت انتخابات را مزه بکنند که با رفتار های آزار دهنده مواجه شده اند.

با این تفاسیر، مردم ایران، مردمی مقاوم، نترس و عاشق مملکت و دین و ایمانشان هستند. این روزها می‌گذرند، سختی‌ها و کمبودها سایه‌شان بر سر این ملت مقاوم  باقی نمی مانند.  ملت به دولت جدید امید بسته، هرچند که سخت است ولی پایان دادن به همه نابسامانی‌ها به مرور شدنی است. تحمل می‌کنیم و حرکت‌های ایذایی برخی‌ها را به تماشا می‌نشینیم تا ایامی که امیدواریم سرنوشت خوبی برای ملت مسلمان ایران رقم بزند، از راه برسد.

حال مرم نباید اجازه بدهند که با کاهش شدت حساسیت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی، زمینه ابتلای تعداد بیشتری به ویروس منحوس کرونا فراهم شود. تا آغاز فعالیت رسمی دولت جدید یک عزم ملی برای رعایت کامل موارد پیشگیری از ابتلا به بیماری کووید۱۹ مورد نیاز است. اقدامی که می‌تواند عرق شرمندگی بر پیشانی مسئولین کم کار بنشاند و آن‌ها را در نزد وجدان‌شان شرمنده و خجل بکند. والسلام.

✍محمود داودی نژاد

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=4724

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.