آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ 14 ذو القعدة 1445 Tuesday, 21 May , 2024
5
مدیر عامل شرکت آب وفاضلاب استان خبر داد

تامین آب شرب روستاهای غیر تحت پوشش در لرستان

  • کد خبر : 4620
  • ۱۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷
تامین آب شرب روستاهای غیر تحت پوشش در لرستان
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان از آمادگی این شرکت برای تأمین آب شرب روستاهای غیر تحت پوشش خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع افلاک به نقل از ایسنا: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان از آمادگی این شرکت برای تأمین آب شرب روستاهای غیر تحت پوشش خبر داد.
حمیدرضا کرم‌وند در جمع خبرنگاران به تشریح برنامه‌های این شرکت در جهت مقابله با تنش آبی در استان پرداخت و اظهار کرد: خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌هایی که این شرکت در سال گذشته به‌ویژه در مسائل مربوط به مدیریت بحران و پدافند غیرعامل انجام داده است نسبت به مقابله با شرایط تنش آبی از آمادگی نسبی برخوردار است.
وی تصریح کرد: این شرکت در سال گذشته اقدام به خرید تجهیزات مدیریت بحران به‌ویژه تانکرهای آبرسان به تعداد لازم جهت مواقع اضطراری کرده است و نکته‌ای که بسیار مهم بوده آن است که پیش‌بینی‌های چند ماه گذشته حاکی از شرایط سخت در بحث تأمین آب شرب در سطح شهرها و روستاهای استان با توجه به افزایش گرما و پایداری ویروس کرونا در استان بود و به همین دلیل سعی کردیم از تمامی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شرکت به‌ویژه امکانات تأسیسات شهری برای مقابله با چالش‌های آبی در روستاها اقدام کنیم.
🔹مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه هم‌اکنون در استان حدود ۱۳۰۰ روستا تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب نیستند و این روستاها به‌صورت خودگردان  ب شرب خود را از چشمه‌هایی که خود مدیریت آن را بر عهده داشته‌اند تأمین کرده‌اند که در حال حاضر با توجه به شرایط سخت تنش آبی و افزایش بی‌سابقه گرما اکثر این چشمه‌ها دچار مشکل شده‌اند و یا در ادامه فصل تابستان با کاهش آبدهی و یا خشک شدن مواجه خواهند شد.
کرم‌وند اضافه کرد: این روستاها در حال حاضر دارای مشکلات زیادی در بحث تأمین آب هستند. به همین دلیل با توجه به رسالتی که شرکت آب و فاضلاب لرستان مبنی بر تأمین آب شرب همه شهروندان و روستائیان دارد این آمادگی را داریم تا در صورت درخواست از سوی بخشداران و دهیاران این روستاها، همکاران ما نسبت به تأمین آب شرب این روستاها اقدام کنند.
وی بیان کرد: امیدواریم با همراهی و همیاری همه مردم و همکاری بین بخشی دستگاه‌های اجرایی مانند گذشته با توکل بر خدا و دعای خیر مردم به‌سلامت از این شرایط عبور کنیم.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=4620

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.