آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024
2
دور باطلل

دور زدن ممنوع/ دورزدن قانون با دوربین مداربسته

  • کد خبر : 4512
  • ۱۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷
دور زدن ممنوع/ دورزدن قانون با دوربین مداربسته
تقریبا ۱۶ ماه است از کرونا می گذرد و دراین مدت اصناف خاصی به دلیل این اپیدمی با محدودیت هایی روبرو شده اند، محدودیت هایی که برخی صاحبان اصناف براحتی آن را دور می زنند.

دور زدن ممنوع/ دورزدن با دوربین مداربسته
تقریبا ۱۶ ماه است از کرونا می گذرد و دراین مدت اصناف خاصی به دلیل این اپیدمی با محدودیت هایی روبرو شده اند، محدودیت هایی که برخی صاحبان اصناف براحتی آن را دور می زنند.
دراین بین دیگر برای همه روشن شده است که مشاغلی همچون قلیان سرا ها، باشگاه های بدنسازی ویا آرایشگاههای زنانه براحتی و با دوربین مدار بسته اقدام به دور زدن قانون می کنند.
دراین روش که درهمه این مشاغل موسوم است به ظاهر محل کسب تعطیل و کرکره آن نیز پایین است اما دراصل با یک شماره تلفن که در ورودی آنان نصب می شودصاحب کسب با دیدن مشتری وزوم کردن روی تصویر مشتری خود براحتی اورا به داخل هدایت می کند و خدمات ارائه می دهد، البته عده ای هم هستند که اقدام به تمکین از قانون نموده وبه رغم بیکاری وخانه نشین شدن حاضربه تمرد از قانون نیستند.
اگر بخواهیم این طور فرض کنیم که ماموران مبارزه با کرونا از این امر غافل هستند بسیار ساده لوحانه است،چون دوستان بدون هیچ ملاحظه ای درفضای مجازی وحقیقی ،آماده بکاربودن خود را فریاد می زنند.

این امر در تمامی شهرهای ایران وبیشتر دراین مشاغل که گویی تافته جدا بافته تشریف دارند به آشکارا در حال انجام است آرایشگاه ها زنانه با وقت قبلی و باشگاهها و قلیان سرا ها هم با داشتن مشتریان ثابت در ساعات خاص اقدام به این تخلف می کنند،به طوری که این مشاغل هم مثل سایر مشاغل ضروری همچون مواد غذایی راحت وآزادانه مشغول وهیچ اقدامی هم صورت نمی گیرد واگر هم اقدامی هست بسیار ناچیز واندک است.
درپایان واکنون که شیوع پیک پنجم کرونا نزدیک می شویم شایسته است مامورین محترم ستاد مبارزه با کرونا اقدام لازم و سختگیرانه تری را با این هنجارشکنان انجام دهند تا هرچه سریع تر با اقدامات پیشگیرانه ورعایت پروتکل های بهداشتی از شر این ویروس منحوس رهایی یابیم امری که علاوه بر این اقدامات نیازمند همکاری همه مردم در تمامی مشاغل است

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=4512

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.