آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳ 30 ذو الحجة 1445 Saturday, 6 July , 2024
6

پیشکسوت دوست داشتنی فوتبال لرستان کرونا را شکست داد

  • کد خبر : 4419
  • ۱۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳
پیشکسوت دوست داشتنی فوتبال لرستان کرونا را شکست داد

پیشکسوت دوست داشتنی فوتبال لرستان کرونا را شکست داد به گزارش پایگاه خبری طلوع افلاک، شمس الدین سپهوند چهره دوست داشتنی،کاربلد وخیر فوتبال لرستان که خدماتش در ورزش،و فوتبال ایران ولرستان زبانزد خاص وعامه به دلیل ابتلا به ویروس منحوس کرونا مدتی در بستر بیماری بود. با اراده پولادین ورزشی این کووید ۱۹غیر قابل تصور […]

پیشکسوت دوست داشتنی فوتبال لرستان کرونا را شکست داد

به گزارش پایگاه خبری طلوع افلاک، شمس الدین سپهوند چهره دوست داشتنی،کاربلد وخیر فوتبال لرستان که خدماتش در ورزش،و فوتبال ایران ولرستان زبانزد خاص وعامه به دلیل ابتلا به ویروس منحوس کرونا مدتی در بستر بیماری بود.

با اراده پولادین ورزشی این کووید ۱۹غیر قابل تصور را شکست داد.

سپهوند در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما گفت:در این مدت مبارزه با این ویروس منحوس جا دارد از همه پیشکسوتان ارزنده فوتبال لرستان،مسئولان هیات فوتبال استان،هیات کشتی وبسیاری از جامعه ورزش که در این مدت جویای احوال بنده بودند قدر دانی کنم.

سپهوند افزود:یک سپاس ویژه از دکتر مسعود عبدی مالک باشگاه خیبر دارم که در همان روزهای اول ابتلا دستور بستری بنده در تهران وگرفتن سی تی اسکن ریه را داد وهمچنین از تلاش های شبانه روزی دکتر فرزاد کرمی پیشکسوت ارزنده فوتبال استان که در این مدت بنده را همواره مورد لطف خود قرارداد سپاسگزاری می کنم.

سپهوند در پایان بار دیگر از همه مردم فهیم وقدر شناس لرستان،دکتر اسدی پور مدیر عامل،ومربیان تیم فوتبال خیبر که بنده را مورد تفقد خود قرار دادند قدر دانی می کنم

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=4419

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.