آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024
3

تقدير رئيس هيات كشتي لرستان از نگاه ويژه بانك رفاه كارگران به قهرمانان ملي ومسئوليت اجتماعي اين بانك

  • کد خبر : 4408
  • ۱۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۱
تقدير رئيس هيات كشتي لرستان از نگاه ويژه بانك رفاه كارگران به قهرمانان ملي ومسئوليت اجتماعي  اين بانك

رئيس هيات كشتي لرستان از مسئوليت اجتماعي و نگاه جدي مديران ارشد بانك رفاه كارگران به توسعه ورزش وتجليل از قهرمانان ملي از دكتر حميد رضا فتحي بيرانوند عضو هيات مديره كشور،مدير عامل وديگر اركان بانك رفاه در استان تقدير كرد . به گزارش پايگاه خبري طلوع افلاك ،فرید بهرامی در مراسم بدرقه غلام‌رضا محمدی […]

رئيس هيات كشتي لرستان از مسئوليت اجتماعي و نگاه جدي مديران ارشد بانك رفاه كارگران به توسعه ورزش وتجليل از قهرمانان ملي از دكتر حميد رضا فتحي بيرانوند عضو هيات مديره كشور،مدير عامل وديگر اركان بانك رفاه در استان تقدير كرد .

به گزارش پايگاه خبري طلوع افلاك ،فرید بهرامی در مراسم بدرقه غلام‌رضا محمدی و مرتضی قیاسی دو لرستانی حاضر در المپیک توکیو که ۱۲ تیر ماه برگزار شد، اظهار کرد:از دكتر حميد رضا فتحي بيرانوند عضو هيات مديره ،مدير عامل ومسئولان بانك رفاه در استان كه نگاه ويژه ي به ورزش قهرماني وكشتي لرستان داشته وبا تجليلي از قهرمانان ملي لرستاني در آستانه المپيك اين قهرمانان را شارژكردند تقدير كرد.

وي افزود: بانك رفاه كارگران با حمايت ازنام آوران ملي خود در لرستان نشان داد نسبت به ورزش و مسئوليت هاي اجتماعي بي تفاوت نبوده و اين هيات نيز در راستاي تعامل دو طرفه در كليه مسابقات و اردوهاي خود از بنر بانك رفاه بر روي البسه و تبليغات محيطي استفاده خواهد كرد .

رئيس هيات كشتي لرستان از مديران ورزش دوست بانك رفاه در استان عزيز اله رحمتي منفرد،داريوش طولابي ،غفور حيدري وعلي صادقي كه نسبت به مقوله ورزش حساسيت دارند قدر داني كرد .

۵ وي تصريح كرد : آبان ۹۹ به‌عنوان رئیس هیئت کشتی لرستان انتخاب شدم که مشکلات زیادی داشت و نمی‌خواهم در این مراسم به آنها بپردازم اما با این وجود، طی این مدت موفقیت‌های زیادی در میادین مختلف حاصل شده، آن‌هم با دست بسته و سالن‌هایی که مجوز تمرین نداشتیم.

وی گفت: به کشتی به عنوان ورزش نگاه نمی‌کنم چراکه یک مکتب است و به هر جمعی می‌رویم حرف کشتی است. در یک جمع از من سوال شد که چرا مثل دهه‌های گذشته، لرستان کشتی‌گیر در حد المپیک و جهان ندارد اما الان می‌توانیم بگوییم لرستان چندین کشتی‌گیر در طراز جهانی دارد.

بهرامی با تأکید بر اینکه اهالی ورزش در کرونا خیلی ضرر کردند، افزود: هیچوقت فکر نمی‌کردم ورزش زیرزمینی شود و ورزشکاران مجبور شوند مخفیانه یا در پارک و… تمرین کنند.

رئیس هیئت کشتی لرستان اضافه کرد: با وجود این شرایط در ایام کرونا، کشتی‌گیران لرستانی افتخارات زیادی کسب کردند که بعضاً بی‌سابقه و کم‌سابقه بوده است.

وی یادآور شد: با همه فرمانداران صحبت کردیم اما اجازه فعالیت در شهرستان‌ها را به ما ندادند و در واقع خیلی اذیت شدیم. با این شرایط انتظار داریم ستاد کرونا نگاه ویژه‌ای به هیئت کشتی لرستان داشته باشد.

بهرامی با بیان اینکه دو کشتی‌گیر نوجوانان لرستانی ۲۸ تیر به جهانی بوداپست اعزام می‌شوند، افزود: خیلی خوشبین هستیم که بتوانند در این رقابت‌ها مدال کسب کنند.

رئیس هیئت کشتی لرستان تأکید کرد: امیدواریم طلسم مدال نگرفتن لرستانی‌ها در المپیک، توسط مرتضی قیاسی با کسب نشان در المپیک توکیو شکسته شود.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=4408

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.