آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024
3

عربشاهی: برکناری پنجعلی از ریاست آکادمی پرسپولیس تاسف آور است

  • کد خبر : 4399
  • ۱۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳
عربشاهی: برکناری پنجعلی از ریاست آکادمی پرسپولیس تاسف آور است
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس به برکناری پنجعلی از ریاست آکادمی باشگاه پرسپولیس معترض است.

ضیا عربشاهی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس  در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برکناری پنجعلی از ریاست آکادمی باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: مدیران پرسپولیس به چه علت پنجعلی را برکنار کردند. مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره که صحبت از نتیجه نگرفتن تیم‌های پایه می‌کنند، چقدر هزینه برای پایه‌ها کردند که انتظار نتیجه گیری دارند.
او ادامه داد: تیم‌های پایه پرسپولیس ما آب معدنی برای خوردن ندارند و مربیان پایه‌  پایین‌ترین مبلغ قرارداد  را دارند که هزینه رفت و آمدشان هم نمی‌شود و ۵۰ درصد این پول را هم نداده‌اند. برای مدیران پرسپولیس متاسفم که  کاپیتان آسیا را از ریاست آکادمی  برداشتند و بازیکنی که  در ۲ دیدار  بیشتر از  ۲۵ دقیقه برای تیم محبوبش بازی نکرده و آرزویش پوشیدن پیراهن تیم محبوبش بود را جایگزین پنجعلی کردند.
عربشاهی گفت: سابقه مربیان تیم‌های پایه  پرسپولیس به ۶ سال نمی‌رسد و واقعا برای مدیران سرخپوش متاسف هستم که چنین انتخابی کردند. آقایان مدیر! اشکالی ندارد، چون فقط ۲ ماه مهمان پرسپولیس هستید و هر کاری که دوست دارید انجام بدهید. واقعا مدیران پرسپولیس باید کمی خلوت کنند و ببینند که چرا چنین انتخاب‌هایی کرده‌اند؟ من می‌خواهم بگویم که مدیران سرخپوش آن قدر کوچک هستند که زیر پای نسل طلایی پرسپولیس هستند.
پیشکسوت پرسپولیس بیان کرد: تقصیر مدیران پرسپولیس نیست و مقصر اصلی آن کسی است که این افراد را با تلفن زدن و رابطه بازی به فوتبال آورد.  

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=4399

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.