آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024
6

سلطانی فر ول کن نیست

  • کد خبر : 4326
  • ۰۷ تیر ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۲
سلطانی فر ول کن نیست
باور کنید خسته شدیم از این همه تغییر در استقلال، گویا جناب سلطانی فر قصد ندارد دست از سر دو تیم استقلال وپرسپولیس بر دارد،صدای حیا کن و رها کن در همه محافل فوتبالی شنیده می شود اما دراین بین گوش شنوایی وجود ندارد

باور کنید خسته شدیم از این همه تغییر در استقلال، گویا جناب سلطانی فر قصد ندارد دست از سر دو تیم استقلال وپرسپولیس بر دارد،صدای حیا کن و رها کن در همه محافل فوتبالی شنیده می شود اما دراین بین گوش شنوایی وجود ندارد.
بدون شک عدم مدیریت صحیح پدر هر دو باشگاه را درآورده است اما واقعا وبدون تعصب این سردرگمی و بلبشو در استقلال دیگر شورش را دراورده است.
از بی ثباتی مدیریتی تا گذاشتن مدیران ناکارامد عملا این باشگاه را به محله برو بیا تبدیل کرده است به طوری که عده ای که هیچ نامی در فوتبال ندارند بدون هیچ رزومه و کارنامه ای در راس مدیر عاملی و هیات مدیره باشگاه قرار می گیرند وپس از به دست آوردن نامی دنبال کار خود می روند ودراین بین آن چیز که می ماند ویرانه ای به نام تیم استقلال و هوداران هستند.
کافی است سری به اینستاگرام بزنیم با انواع واقسام پست و کامنت مواجه می شویم که هر دو طرف مدعی مدعی بی کفایتی و بی ثباتی خود از جانب وزیر هستند و در این هجمه شاید به نوعی هوداران استقلال بیشتر شاکی ومحق باشند چرا که مدیریت تیم خود را هرروز در دست یک نفر می بینند و هر روز صبح منتظر یک ترژادی جدید هستند.
جناب وزیر عزیز: چه در باشگاه استقلال می گذرد که چنین به لطف سایه شما در آستانه نابودی است. دلیل این همه عزل و نصب و استعفا چیست؟ براستی یک دلسوز واقعی برای این تیم وجود ندارد؟ کجای دنیا رفتارهایی این چنین که یک تیم بزرگ حتی بازیکنانش نمی دانند فردا کجا باید تمرین کنند؟ حال این بجای خود کجای این دنیا بجز اینجا سرمربی با جیب خود مانع بازداشت بازیکن می شود و یا با هزینه شخصی خود پاداش بازیکنان را می دهد؟
به هر حال به رغم تمام نا ملایمتی های شما کماکان این تیم هنوز به ورطه نابودی نرسیده است اما به نظر شما این امر چقدر دوام خواهد داشت؟ جناب وزیر کارنامه شما بسیار سیاه و پر از دیکته های پرغلط است به طوری که هوداران دوتیم که هر کدام مدعی حمایت شما از تیم مقابل هستند نیز هر کدام آرزو می کنند این دو ماه هم بگذرد تا شما هر چه زودتر عمر مدیریت تان هم تمام شود تا نفس راحتی بکشند.
امید که جانشیان آینده شما این نکته را آویزه گوش خود کنند که استقلال وپرسپولیس محله بر وبیا ویا بقالی نیست، این دو تیم نیاز به افراد فوتبالی، دلسوز و آشنا به امور مدیریت در ورزش دارندو در پایان ذکر این نکته که پایان نزدیک است ومتاسفانه چیزی که از شما به یادگار خواهد ماند ویرانه ای بیش و نمره ای جز هیچ نخواهد بود……..فرشید گله داری

@tolueaflak_lorestan

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=4326

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.