آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : جمعه, ۱۵ تیر , ۱۴۰۳ 29 ذو الحجة 1445 Friday, 5 July , 2024
9

پدیده انتخابات آتی مجلس در خرم آباد را بهتر بشناسید /فاطمه رحمتی بانوی توانمند ،خلاق و اقتصاددانی با برنامه برای محرومیت زدایی

  • کد خبر : 4264
  • ۰۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۵
پدیده انتخابات آتی مجلس در خرم آباد را بهتر بشناسید /فاطمه رحمتی بانوی توانمند ،خلاق و اقتصاددانی  با برنامه برای محرومیت زدایی

در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر خرم آباد در سال جاری ، پدیده جدیدی وارد ماراتن رقابت با دیگر کاندیداها شدکه توجه اکثریت مردم شهر و روستا را به خود جلب کرده است. فاطمه رحمتی بانوی جوان ،تحصیل کرده ،خوشنام با تحصیلات دکتری اقتصاد  با وجود زمان اندک برای تبلیغات در انتخابات با ۲۶۹۶رای […]

در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر خرم آباد در سال جاری ، پدیده جدیدی وارد ماراتن رقابت با دیگر کاندیداها شدکه توجه اکثریت مردم شهر و روستا را به خود جلب کرده است.

فاطمه رحمتی بانوی جوان ،تحصیل کرده ،خوشنام با تحصیلات دکتری اقتصاد  با وجود زمان اندک برای تبلیغات در انتخابات با ۲۶۹۶رای در رده چهل و هشتم قرار گرفت.

رحمتی در این انتخابات با برنامه مدون،و بدور از تعصبات قومی و قبیله ی و‌‌‎‎وابستگی جناحی پای به عرصه این انتخابات گذاشت وبا رای کاملا سالم و عاری از هرگونه تبلیغات ناسالم  در این رقابتها شرکت کرده و نشان داد با توجه به برنامه محوری ،نگاه به شاخص های منفی  فلاکت ،بیکاری ،مهاجرت نخبه گان ،تورم ،بی توجهی محض به بهبود معیشت مردم ،وضعیت اسفبار مدیریت شهری در مرکز استان  می تواند گزینه قابل  قبولی برای انتخابات مجلس اتی برای شهر خرم آباد و چگنی باشد .

دکتر رحمتی نشان داد با کمی تلاش و برنامه مدون و اعتماد مردم خرم آباد به بانوان  توانمند و خلاق می تواند خاطرات خوش بانوی فقید وشیرزن عرصه انتخابات مجلس در گذشته مرحومه دکتر اعظم محمدی نیا را زنده کند ورقیب بسیار قابل احترا وسرسختی برای کاندیدا های بی برنامه وقوم گرا باشد.

در زیر با هم گزینه های کاندیدای اصلح وشایسته را با هم مرور می کنیم که دکتر رحمتی باتوجه به شور جوانی،پاکدستی وآشنایی با مقوله مهم اقتصاد گزینه مطلوبی برای مردم ولایتمدار ومظلوم خرم آباد باشد.

-داشتن شناخت نسبی نسبت به حوزه های مختلف اقتصادی،فرهنگی،سیاسی، نظامی

-شناخت ازنیازهای روز مردم نه تنها در حوزه انتخابیه خود بلکه در کل کشور

-یک نماینده خوب باید شجاع باشد تابتواند با شجاعت و قدرت بر حق و حقوق مردم پافشاری و استقامت نماید.

-اخلاق مدار باشد.

-متكي نبودن به كانون هاي ثروت وقدرت.

-قانون گذار برحذربودن از هرگونه افراط و تفريط بوده و رفتار و كردارش بايد بر مبناي عقلانيت وقانون باشد.

-یکی دیگر از خصوصیات یک نماینده خوب، توانایی استفاده از افراد با تجربه، کارآمد، نخبه و متفکر در سطح حوزه انتخابی خود می باشد. تا در شرایط بحرانی از خرد جمعی استفاده کند و خود به عنوان محوری قدرتمند مسئولین را متوجه گرفتاری ها و مشکلات مردم نماید.

– یک نماینده خوب باید با درد و رنج مردم آشنا و زجر کشیده باشد یعنی از داخل قشر متوسطه جامعه باشد تا درد مردم و قشر ضعیف را حس کرده و برای رفع مشکلات آنان تلاش وافر داشته باشد.

-كانديداهايي كه به هر صورتي درپي كسب پيروزي هستند، از داشتن استقلال فكري بدور شده و به الطبع نخواهد توانست در مجلس اهداف و ارزش هاي نظام و انقلاب اسلامي را نمايندگي كرده و به مردم و كشور خدمت نمايد.

-داشتن تخصص و مهارت کافی در یک یا چند موضوع  برای نماینده مجلس لازم است تابتواند در کمیسیون های مجلس برای خود جایگاهی بدست آورد و نظرات او نافذ باشد.

در این میان حضور چهره های کاملا با برنامه ،شناخته شده ودرای وجه سیاسی ،اجتماعی وورزشی همچون دکتر خنجری در کنار این بانوی جوان می تواند معادلات انتخابات را در دور آینده مجلس دیدنی کند .

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=4264

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.