آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 29 شوال 1445 Tuesday, 7 May , 2024
3

شورای ائتلاف جامعه ورزش تاثیرگذارترین ائتلاف فراقومی در انتخابات شورای شهرخرم آباد

  • کد خبر : 4261
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱
شورای ائتلاف جامعه ورزش تاثیرگذارترین ائتلاف فراقومی در انتخابات شورای شهرخرم آباد

  کرم نعمتی،مجید دریکوند و  هادی زینی نفرات اول تا سوم لیست شورای ائتلاف جامعه ورزش به شورای شهر راه یافتند. به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی طلوع افلاک، ۳۵ درصد از منتخبین شورای شهر را لیست شورای ائتلاف بخود اختصاص داده اند. بیر شورای راهبردی ائتلاف جامعه ورزش گفت:با اعلام لیست منتخبین شورای شهرخرم آباد […]

 

کرم نعمتی،مجید دریکوند و  هادی زینی نفرات اول تا سوم لیست شورای ائتلاف جامعه ورزش به شورای شهر راه یافتند.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی طلوع افلاک، ۳۵ درصد از منتخبین شورای شهر را لیست شورای ائتلاف بخود اختصاص داده اند.

بیر شورای راهبردی ائتلاف جامعه ورزش گفت:با اعلام لیست منتخبین شورای شهرخرم آباد مشخص شد که شورای ائتلاف جامعه ورزش به نمایندگی از جامعه ورزش بیشترین تاثیرگذاری ممکن را در بین لیست های ارائه شده در شهرخرم آباد را داشته است بطوریکه نفرات اول تا سوم لیست اعلام شده شورای ائتلاف با ترتیب اعلام شده در بین ۹منتخب شورا جای گرفته اند.

محمد میرزایی اظهار داشت: در انتخابات شورای ائتلاف آقایان:کرم نعمتی ،مجید دریکوند و هادی زینی نفرات اول تا سوم شدند و در لیست منتخبین شورای شهر هم مهندس کرم نعمتی نفر اول،دکترمجید دریکوند نفرچهارم و مهندس هادی زینی وند نفر نهم شده و به شورای شهرخرم آباد راه یافتند تا اولین ائتلاف ورزشی بعد از انقلاب نه تنها در انتخابات نمره قبولی کسب نماید بلکه بیشترین درصد موفقیت در بین ائتلافهای غیرقومیتی را بخود اختصاص دهد و اولین مانور و تمرین گروهی جامعه ورزش بسیار موفق عمل کرده و نوید آنرا بدهد که این شورا در آینده بیشترین تاثیرگذاری و خدمت را به جامعه شهری مرکز استان و حتی کل استان را داشته باشد.

مربی سابق تیم ملی فوتبال ادامه داد:آنچه مبرهن و آشکار است آنکه شورای راهبردی ائتلاف جامعه ورزش متشکل از دهها پیشکسوت و قهرمان برادری و حمایت خود را اثبات نموده است و کاندیداهای منتخب می بایست جایگاه خود را در این شورا حفظ نموده و آنرا را مرکز برنامه ریزی و اتاق فکر خود قرار دهند تا در انتخاباتهای آتی به عنوان یک جایگاه و پایگاه بسیار قوی مورد اتکاء بسیاری از کاندیداها و نمایندگان مردم قرارگیرد.

وی بیان داشت:نکته مهم و حائز اهمیت اینکه اکثر انجیوها و ائتلافها و مجامع معمولا” توسط ۲ تا ۵ نفر اداره میشوند اما شورای راهبردی ائتلاف جامعه ورزش را بیش از ۵۰ پیشکسوت و قهرمان ملی پای کار و عملکرا و صدها ورزشکار تشکیل میدهند که بالاترین جایگاه اجتماعی را بین هم استانیها دارا هستند.

میرزایی در پایان اظهار داشت: قطعا” در روزهای آتی جلساتی مهم و مثبت بین منتخبین و اعضاءشورای راهبردی جامعه ورزش تشکیل خواهدشد تا ریل گذاری،برنامه ریزی و حمایت به بهترین نحو صورت پذیرد و حرکتی نو در شهر خرم آباد آغاز شود.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=4261

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.