آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024
3

رئیس ستاد دولت مردمی جوان انقلابی در استان لرستان؛  با وعده های توخالی مردم را گمراه نکنید/ دولت فعلی وضعیت اقتصادی کشور را به نابودی کشانده است

  • کد خبر : 4231
  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۹
رئیس ستاد دولت مردمی جوان انقلابی در استان لرستان؛   با وعده های توخالی مردم را گمراه نکنید/ دولت فعلی وضعیت اقتصادی کشور را به نابودی کشانده است

  مرتضی محمدنژاد گفت: یکسری افراد با وعده های تو خالی به میدان انتخابات آمده اند و مردم را گمراه می کنند که باعث دلزدگی مردم از دولت خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری طلوع افلاک ، مرتضی محمد نژاد رئیس ستاد دولت مردمی جوان انقلابی استان لرستان در نشست خبری با اصحاب رسانه، گفت: […]

 

مرتضی محمدنژاد گفت: یکسری افراد با وعده های تو خالی به میدان انتخابات آمده اند و مردم را گمراه می کنند که باعث دلزدگی مردم از دولت خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع افلاک ، مرتضی محمد نژاد رئیس ستاد دولت مردمی جوان انقلابی استان لرستان در نشست خبری با اصحاب رسانه، گفت: یکسری افراد با دادن وعده های توخالی وارد میدان انتخابات ریاست جمهوری شده اند و صرفاً شعارهای انتخاباتی سر می دهند و پایبند به آن نیستند که این موضوع باعث دلزدگی مردم از رفتار این افراد و دولت خواهد شد.

وی ادامه داد: در گذشته دیده ایم که دولتهای آمده و رفته اند و یکسری شعارها و وعده ها سر داده اند ،از وعده ۱۰۰ روزه بگیر تا وعده های توخالی که به آن عمل نکرده و نتوانستند شرایطی که مهیا بوده را بهبود حتی آن را تضعیف کرده اند و وضعیت اقتصادی و اجتماعی مردم را بدتر کرده‌اند.

رئیس ستاد دولت مردمی جوان انقلابی در استان لرستان بیان کرد: در انتخابات پیشرو بین افراد کاندیداتوری افرادی هستند که سال‌ها سکان مسئولیت‌های مختلف کشور را بر عهده داشتند و هنوز هم طوری صحبت می‌کنند که انگار افراد دیگر این کشور را مدیریت کرده ،همین افراد به بدترین شکل ممکن وضعیت بعد اقتصادی را در کشور به وجود آورده اند.

محمد نژاد اظهار کرد: آقای همتی به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری در کشور یکی از مهمترین مسئولیت های کشورمان به عنوان رئیس بانک مرکزی را بر عهده داشته‌اند، در حال حاضر وعده های مالی و وعده های توخالی انتخاباتی سر می دهند در حالی که در همین دولت فعلی این موضوع به حقیقت نپیوسته است .

وی تصریح کرد: آقای همتی بالاترین نرخ ارز، وضعیت بد بازار، رکود، رشد تورم را در کشور ایجاد کرد سابقه ایشان نشان دهنده این است که نمی‌تواند حتی کنترل بر روی بازار را داشته باشد چه برسد به اینکه مسئولیت دولت کشورمان را برعهده بگیرد.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو خاطرنشان کرد: وظیفه همه ما در انتخابات در وهله اول شرکت در انتخابات و برگزار کردن انتخابات پرشور و در وهله دوم انتخاب افراد اصلح می‌باشد.

محمدنژاد یادآور شد: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری درباره گام دوم انقلاب، انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا مهم‌ترین انتخابات از شروع گام دوم انقلاب تلقی می شود.

رئیس ستاد دولت مردمی جوان انقلابی استان لرستان با اشاره به مشارکت مردم در انتخابات ابراز کرد: مشارکت حداکثری رکن اصلی انتخابات است و هر چقدر این موضوع بیشتر شود، باعث می شود که انتخابات پرشور و افرادی با پشتیبانی قوی تر وارد عرصه شوند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=4231

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.