آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 23 شوال 1445 Wednesday, 1 May , 2024
6

بیانیه مهم خانه مطبوعات لرستان در رابطه با انتخابات ۲۸ خرداد

  • کد خبر : 4228
  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۲
بیانیه مهم خانه مطبوعات لرستان در رابطه با انتخابات ۲۸ خرداد
قابل توجه مردم عزیز لرستان و اصحاب رسانه استان

از اولین ماه های پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ رهبرکبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) همواره بر بعد جمهوریت نظام برای برگزاری انتخابات و به رای مردم گذاشتن سرنوشت و آینده کشور تاکید می فرمودند، و این شجره طیبه و این سنت حسنه تاکنون انجام و ثمرات بزرگی را برای مردم و نظام به ارمغان آورده و ضامن حفظ اسلام، کشور، استقلال و آزادی ملت بوده است. مقام معظم رهبری نیز بارها براین روش و برگزاری انتخابات تاکید و مردم را به مشارکت همه جانبه دعوت کرده اند.
اینک بازهم در آستانه آزمایشی سترگ و مشارکتی دیگر هستیم.
انتخابات ریاست جمهوری در بعد ملی و انتخابات شوراهای شهردر بعد محلی در روز جمعه ۲۸ خرداد برگزار خواهد شد. در این دوره انتخابات شوراهای شهر با پدیده ای جدید مواجه و برخی از کاندیداهای محترم در تبلیغات خود عنوان خبرنگار بر خود نهاده اند. بروز این پدیده مسلما نشان دهنده جایگاه برتر اصحاب رسانه به عنوان یک گروه مرجع فکری و مورد اعتماد مردم قابل اعتنا بوده وجای شکر دارد. اما آیا می توان این لقب را برای هر کسی بکار برد؟ مسلما خیر. زیرا برای هرشغل تعاریف خاص خود وجود دارد. همانگونه که لقب دکتر و مهندس را نمی توان به هر کسی داد، الصاق واژه خبرنگار و روزنامه نگار بر اساس تعاریف خاص خود به هر فردی جایز نخواهد بود. لذا ضمن احترام به همه کاندیداهای ارجمند و آرزوی توفیق برای تک تک آنان، خانه مطبوعات و خبرگزاری های لرستان اعلام میدارد بر اساس تعاریف خاص خود و همچنین قوانین و اسناد مطبوعاتی بکار بردن واژه خبرنگار برای هر شخصی جایز نبوده و افراد مورد تایید و حمایت این خانه به عنوان خبرنگار در استان لرستان و به تفکیک هر شهر، اعلام و استفاده از این لقب برای کسب رای توسط اشخاص دیگر، غیر واقع وغیر قانونی می باشد و تبعات آن به عهده فرد استفاده کننده خواهد بود.
خانه مطبوعات و خبرگزاری های استان لرستان ضمن دعوت همه اقشار جامعه به مشارکت گسترده در انتخابات در راستای منویات رهبر معظم انقلاب حضرت آیت اله العظمی خامنه ای ، حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و حق تعیین سرنوشت خویش لیست افراد مورد حمایت خانه مطبوعات و خبرگزاری های استان لرستان را برای انتخابات شورای شهر بدین شرح اعلام داشته و از کلیه مردم و اصحاب رسانه انتظار دارد حمایت خود را در روز ۲۸ خرداد از آنان انجام دهند.

خرم آباد: آقای میلاد فاضلی_ خانم زهرا حاجی زاده

بروجرد: خانم کلثوم دلیران

ازنا: آقای ماشااله صوفی_ آقای محسن دهقان نژاد

الیگودرز: آقای حبیب جمشیدی

کوهدشت: آقای جواد احمدی_ آقای علی علی زاده

نورآباد: قاسم پیری

زاغه: خانم زهرا عزیزی حیدری

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=4228

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.