آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024
3
فرماندارخرم آباد:

رویکرد اصلی ما در برگزاری انتخابات، سه موضوع اساسی، سلامت، امنیت و مشارکت است

  • کد خبر : 4223
  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۴
رویکرد اصلی ما در برگزاری انتخابات، سه موضوع اساسی، سلامت، امنیت و مشارکت است
به گزارش طلوع افلاک،طولابی فرماندار خرم آباد در جلسه توجیهی بانمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای گفت: آنچه در انتخابات برای ما مبنا بوده و خواهد بود، عمل به قانون است، که فرایند مراحل اجرایی انتخابات بر این مبنا استوار بوده و بر اساس برنامه زمان بندی هم تابه حال بدون کوچک ترین مشکلی همه مراحل اجرایی انتخابات را انجام داده ایم و آماده هستیم برای روز برگزاری انتخابات که انشاالله شاهد حضور پرشور مردم عزیزمان باشیم.

وی ادامه داد: مسئولیت همه عوامل اجرایی انتخابات، مسئولیت سنگین و خطیری است و آنچه که برعهده آنهاست امانتداری و صیانت از آرای مردمی است، که بایستی ‌همگی براساس مقررات حرکت کنیم و در جهت سلامت انتخابات دقت و تلاش لازم را داشته باشیم.
طولابی ضمن تشریح وظایف نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای، اظهار داشت: مسولیت و مدیریت شعبه اخذ رای بر عهده نماینده فرماندار است و بایستی اوضاع کلی امورات اجرایی را کنترل نماید.
وی بیان کرد: امسال بخاطر شرایط کرونایی انتخابات نسبت به دوره های گذشته قدری متفاوت خواهد بود و شروع انتخابات امسال ازساعت ۷صبح روز جمعه وپایان آن حداکثر تا ساعت ۲۴ همان روز قابل تمدیدخواهدبود، تمدید این زمان براساس تصمیمات مسئولین کشوری و استانی اطلاع رسانی خواهدشد و بمنظور کنترل و نظارت بر مسایل بهداشتی یک نفر بعنوان ناظر بهداشتی بصورت ثابت ر محل شعبه حضور خواهد داشت.
وی ضمن تاکید بر دقت لازم در شمارش و تجمیع آرا و تنظیم درست صورتجلسات گفت هر شعبه انتخابات در سراسر کشور بصورت آنلاین به سرور مرکزی ستاد انتخابات کشور متصل است و کلیه شعب از طریق ستاد انتخابات کشور رصد میشوند و شما به عنوان نمایندگان فرماندار باید بر این امر نظارت داشته باشید که محل شعب فاقد آثار تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی باشد و اعضای شعبه حق تبلیغ و توصیه به رای دادن به فردخاصی راندارند.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=4223

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.