آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 29 شوال 1445 Tuesday, 7 May , 2024
5

پیله رام کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهرخرم آباد: به دنبال شفافیت در حوزه مدیریت شهری هستیم

  • کد خبر : 4213
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۶
پیله رام کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهرخرم آباد:  به دنبال شفافیت در حوزه مدیریت شهری هستیم

صیدرضا پیله رام کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت:به دنبال اصلاح ساختار شورای شهر و شهرداری هستم. به گزارش پایگاه خبری طلوع افلاک ، صیدرضا پیله رام در نشست خبری با برخی از اصحاب رسانه لرستان بیان کرد: با توجه به آشنایی به مسائل و مشکلات شهر خرم‌آباد با بهره‌گیری از ظرفیت […]

صیدرضا پیله رام کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت:به دنبال اصلاح ساختار شورای شهر و شهرداری هستم.

به گزارش پایگاه خبری طلوع افلاک ، صیدرضا پیله رام در نشست خبری با برخی از اصحاب رسانه لرستان بیان کرد: با توجه به آشنایی به مسائل و مشکلات شهر خرم‌آباد با بهره‌گیری از ظرفیت کارشناسی و مشاوران این توانمندی را در خود دیدم که وارد عرصه انتخابات شوم.

وی ادامه داد: شهر خرم آباد با قدمت بیش از ۵۴ تا ۶۳ هزار سال پیش یکی از شهرهای کهن ترین شهرهای ایران است اما این شهر دارای مشکلات زیادی بوده که مردم را درگیر خود کرده است.

نامناسب بودن وضعیت مبلمان شهری در شهر خرم‌آباد

کاندیدای ششمین دوره شورای اسلامی شهر خرم آباد در ادامه با اشاره به برخی از مشکلات این شهر افزود: متاسفانه اکنون شاهد نامناسب بودن وضعیت مبلمان شهری در شهر خرم‌آباد به ویژه محله های قدیمی و کمتر توسعه یافته همچون پشته حسین آباد، کوروش، پشت بازار و ماسور هستیم

پیل رام گفت: نا مناسب بودن وضعیت کوچه ها، ترافیک شهری، بی توجهی مسئولان به حمل و نقل عمومی، کمبود روشنایی در معابر عمومی به خصوص پارک ها از دیگر مشکلات کنونی شهر خرم‌آباد هستند.

تکمیل نشدن پروژه های مهم شهر

وی گفت: تکمیل نشدن پروژه های مهمی از جمله برج های دو قلو، پارک شاپوری، بام خاطره ها، آبشار طلایی، بلاتکلیفی چند ساله شهربازی کیو باعث گلایه مندی شدید شهروندان خرم‌آبادی شده و متاسفانه مسئولان پاسخگو نیستند.

کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر خرم‌آباد در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهمیت انتخاب شهردار بیان کرد: مطمئناً در صورت ورود به شورای اسلامی شهر به همراه سایر اعضا سعی می شود شهرداری توانمند، باسابقه، موفق و کار آمد انتخاب شود چرا که اکنون شاهد ناکارآمدی های زیادی در شهر خرم‌آباد هستیم.

ضرورت انتخاب شهردار کارآمد و توانمند برای خرم آباد

وی گفت: برای انتخاب شهردار باید از طایفه گرایی، جناح بازی بازی های سیاسی دوری کنیم و فردی انتخاب شود که لایق شهر خرم آباد باشد.

پیله رام عنوان کرد: ما در شورای شهر باید به عنوان ناظر بر وظایف شهر و مدیریت شهری باشیم و اگر از قوانین تخطی شود بایستی از نقش نظارتی شورای شهر به خوبی استفاده کرد.

به دنبال شفافیت در حوزه مدیریت شهری هستیم

کاندیدای ششمین دوره شورای اسلامی شهر خرم‌آباد در ادامه با اشاره به اهمیت شفافیت در حوزه مدیریت شهری افزود: مطمئنا در صورتی که اقدامات در حوزه مدیریت شهری شفاف باشند و مردم بدانند منابعشان درچه حوزه هزینه می شود بسیاری از مشکلات برطرف خواهد شد و باید به دنبال اصلاح ساختار شورای شهر و شهرداری باشیم.

وی در ادامه بیان کرد: متاسفانه یکی از چالش‌های اساسی شهر خرم‌آباد نبود درآمد پایدار برای شهرداری بوده این درحالی است که باید از ظرفیت‌های قانونی و بودجه‌های ملی و استانی در راستای تامین اعتبارات مورد نیاز شهرداری استفاده کرد.

حمایت و حضور سرمایه گذاران راهکار ایجاد درآمد پایدار شهری

پیله رام گفت: با توجه به کمبود اعتبارات دولتی بهترین راهکار برای توسعه شهری استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و حمایت از سرمایه گذاران برای سرمایه‌گذاری در شهر است که تاکنون عملیاتی نشده و مطمئناً در صورت ورود به شورای شهر با کمک سایر اعضا از سرمایه‌گذاران حمایت ویژه خواهیم کرد.

وی در ادامه اشاره ای به سایر برنامه های خود داشت و افزود: ایجاد بازارچه های محلی در مناطق مختلف شهر، ایجاد سامانه بازار با هدف ساماندهی دستفروشان، احداث پارک بانوان در جنوب شهر خرم آباد، احداث زیرساخت های تفریحی و رفاهی در مناطق حاشیه ای شهر، تعمیر و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، اجرای طرح جامع مدیریت روان آب های شهر از دیگر برنامه های اینجانب در صورت ورود به شورای اسلامی شهر خرم آباد است.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=4213

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.