آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024
6
مدیر کل تامین اجتماعی لرستان در بازدید از خانه مطبوعات:

ارتقای کیفی خدمات نیازمند ارتباط عمیق با رسانه هاست

  • کد خبر : 4210
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹
ارتقای کیفی خدمات نیازمند ارتباط عمیق با رسانه هاست
گودرزی بیان داشت :توسعه وارتقای کمی وکیفی خدمات دستگاههای اداری نیازمند ارتباط و تعامل عمیق ، گسترده و همه جانبه با رسانه های دیداری ، شنیداری و نوشتاری است.

به گزارش طلوع افلاک؛منوچهر گودرزی مدیرکل تامین اجتماعی استان لرستان در بازدید از خانه مطبوعات و دیدار با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این مجموعه با اشاره به جمعیت ۷۵۰ هزار نفری تحت پوشش تامین اجتماعی در استان و ضرورت ارتباط گسترده با رسانه ها گفت : رسانه های ارتباط جمعی ظرفیت و پتانسیل بسیار خوبی برای ارتباط با جامعه عظیم تحت پوشش سازمان اعم از بیمه شدگان ، مستمری بگیران و کارفرمایان هستند.
مدیر کل تامین اجتماعی استان لرستان  افزود : در سال گذشته و سال جاری با موضوعات متعدد و مهمی از جمله طرح ۳۰۷۰ وخدمات غیر حضوری ، طرح متناسب سازی حقوق مستمری بگیران ، طرح بخشودگی جرائم کارفرمایان مواجه بودیم وتحقق آنان مستلزم اطلاع رسانی و انعکاس به مردم و مخاطبین تحت پوشش بود که خوشبختانه مشارکت جدی و تاثیرگذار رسانه ها در سطح استان ، موجبات تحقق اهداف ارتباطی سازمان در حوزه های موردنظر شد .
گودرزی با بیان اینکه در این جلسه با خانه مطبوعات به نکات مثبت خوبی اشاره شد اظهار نمود: امیدواریم در تعامل خوبی که با خانه داریم به نتایج خوبی برسیم.
وی بیان کرد: مشکلات این حوزه قابل حل است و مباحث مطرح شده در راستای حل مشکلات رسانه ها بررسی خواهند شد.
وی اظهار داشت: در حوزه بازرسی با روسای شعب هماهنگ خواهد شد تا برای حضور فیزیکی خبرنگاران استثنا قائل شوند.
در این جلسه محمد ناصر بهاری مدیرعامل خانه مطبوعات لرستان مشکلات حوزه رسانه را در بخش بیمه از جمله بازرسی ها، پرداختی ها و میزان جرایم کارگاه های رسانه بیان وخواستار مساعدت مدیرکل سازمان تامین اجتماعی در این رابطه شد.
همچنین در این جلسه حسن ایزدی رئیس هیات مدیره و صغرا سپهوند گزارشی از مشکلات اصحاب رسانه را در رابطه با فرامین و شرایط بیمه ای بیان داشتند. اعضای هیئت‌رئیسه خانه مطبوعات مسائل و مشکلات حوزه رسانه را در بخش بیمه‌ای از جمله پرداختی ها، تغییر کارگاه، بازرسی به‌صورت شفاف با مدیرکل سازمان درمیان نهادند.
این جلسه با تلاش و همکاری حجت اله آرین رئیس روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی لرستان برگزار شد.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=4210

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.