آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024
6

خیبر تیم بی دروازه بان/ امتیازهای طلایی که ضیایی به حریفان داد

  • کد خبر : 4202
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۷
خیبر تیم بی دروازه بان/ امتیازهای طلایی که ضیایی به حریفان داد
در هفته بیست ونهم لیگ دسته اول امروز تیم خیبر در دیدارشش امتیازی با هوادار صدر نشین در ورزشگاه غدیر تهران مغلوب شد وعملا از کورس مدعیان خارج شد

در هفته بیست ونهم لیگ دسته اول امروز تیم خیبر در دیدارشش امتیازی با هوادار صدر نشین در ورزشگاه غدیر تهران مغلوب شد وعملا از کورس مدعیان خارج شد
به گزارش پایگاه خبر ی طلوع افلاک ؛شاگردان عبدالله ویسی در این دیدار با استفاده از بازیکنان تکنیکی وهجومی خود سعی در کسب پیروزی و ماندن در کورس مدعیان را داشتند که به لطف گل بچگانه ضیایی سنگربان مبتدی خیبر و ضعف گلزنی مهاجمان همانند هفته های گذشته نتیجه را به حریف واگذار کردند تا از الان به فکر سال آینده باشند.
در این که بازیکنان خیبر در این ۳ بلزی که مهم ترین بازی های آنان نیز بود به چه دلیل به یک باره دچار افت شدند دلیلش را باید جناب ویسی و همکاران بدهند اما نکته حائز اهمیت به رغم گفته ها ونوشته های ما مبنی بر ضعف دروازه بان خیبر هم نکته بسیار مهمی است که یقینا جناب میرزاپور و ویسی یقینا بهتر می دانند.
به گواه کلیه کارشناسان و حتی برخی اعضای کادر فنی بدون شک عامل از دست رفتن حداقل ۱۲ امتیاز از تیم خیبر شد امتیازاتی که اگر به لطف ایشان این چنین از دست نمی رفت الان خیبر به راحتی در صدر جدول جا داشت.
بدون شک الان همه فوتبال دوستان از این نتیجه ناراضی وناراحت هستند، قصد ما این نیست فقط یک نفر را مقصر جلوه دهیم به همین دلیل همه در این نتایج دخیل بودند ، خیلی انتخاب ها از ریشه غلط بود، از بستن قرارداد با بعضی که فقط باعث هجمه به خیبر شد اگر بگذریم بک سوال باقی می ماند….این دروازه بان چه برتری بر سایرین حتی دروازه بان امید خیبر داشت؟ کدام بازی را برای خیبر درخشان ظاهر شد؟ از همان بازی اول ضعف بازی با پا ی این سنگربان و خروج های نامطمئن او مشهود بود امری که به کرات گفتیم ونوشتیم اما نه گوش شنوایی بود نه چشم بینایی …بگذریم نمی شود از مربی که خود استاد ضعف دراین نقطه بود وهمه مربیان خارجی بزرگ دنیا هم نتوانستند این ضعف بزرگ اورا برطرف کنند چه انتظاری می رودجز این که خود باید نقطه قوتی داشته باشی وآن را اموزش دهی؟ حال از حق که نگذریم زحمات دکتر عبدی است که سنگ تمام گذاشتند امید که در آینده با انتخاب اصلح و صحیح تر پرقدرت تر از گذشته شاهد خیبر رویایی باشیم…..

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=4202

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.