آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024
9

دیانوش چراغی: با برنامه مدون ورزش و فرهنگ را در پارلمان شهری احیا می کنیم

  • کد خبر : 4193
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰:۳۸
دیانوش چراغی: با برنامه مدون ورزش و فرهنگ را در پارلمان شهری احیا می کنیم

کاندیدای ششمین دوره شورای شهر خرم آباد از برنامه مدون ورزشی برای احیای ورزش وفرهنگ در شورای ششم.در صورت حضور خبر داد، به گزارش طلوع افلاک، دیانوش چراغی کاندیدای شورای اسلامی شهر خرم آباددر نشست خبری با خبرنگاران گفت : ابتدا باید یک برنامه بلند مدت چندین ساله را تعریف نمائیم که زیرساختهای لازم برای […]

کاندیدای ششمین دوره شورای شهر خرم آباد از برنامه مدون ورزشی برای احیای ورزش وفرهنگ در شورای ششم.در صورت حضور خبر داد،

به گزارش طلوع افلاک، دیانوش چراغی کاندیدای شورای اسلامی شهر خرم آباددر نشست خبری با خبرنگاران گفت : ابتدا باید یک برنامه بلند مدت چندین ساله را تعریف نمائیم که زیرساختهای لازم برای ورزش را فراهم کند و بعد اینکه باید حمایتهای مالی و معنوی از ورزشکاران در رشته های مختلف داشته باشیم و تنها به ورزش خاصی توجه ننمود ، همچنین باید با مقامات استانی و کشوری برای گرفتن تسهیلات و امکانات بیشتر در امر ورزش رایزنی داشته باشیم و نیز استعداد های برتر در حوزه ورزش را در سطح کشور معرفی کرده و از آنها حمایت نمائیم .

کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر خرم‌آباد گفت: همکاری شهرداری و میراث‌فرهنگی لرستان بیشتر شود

دیانوش چراغی بیان کرد: حفظ بافت تاریخی شهر خرم آباد و مرمت و ساماندهی خانه‌های تاریخی و بناهای این شهر از جمله مطالبات مردم است که باید در دستور کار قرار گیرد.

وی رسانه ها نقش بسیار پر رنگ و چشم گیری در شکل گیری عواطف و احساسات مردم دارند، گفت: تعامل با اصحاب رسانه همیشه پابرجا بوده و سعی کردم از نقطه نظرات آنها استفاده کنم.

او افزود: سازماندهی بافت های تاریخی شهر خرم‌آباد از دیگر برنامه هایم می باشد که تا به حال اقداماتی در حد حرف زده و هیچ عملی انجام نشده که انشالله در صورت سازماندهی بافت‌ها شهر خرم‌آباد رونق پیدا خواهد کرد و می‌تواند باعث جذب گردشگر و درآمدزا باشد.

چراغی تاکید کرد: حفظ بافت تاریخی شهر خرم آباد و مرمت و ساماندهی خانه‌های تاریخی و بناهای این شهر از جمله مطالبات مردم است که باید در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: تجربه و تخصص بنده در حوزه گردشگری می باشد که مطمئنا در این زمینه می توانم بهترین عملکرد را اجرا خواهم کرد.

چراغی در ادامه عنوان کرد: لرستان ظرفیت‌های تاریخی و طبیعی خوبی دارد که باید از این ظرفیت در راستای تولید ثروت برای مردم بهره برد.

وی با اشاره به ایجاد موزه تاریخی در شهر خرم‌آباد اضافه کرد: در این راستا اقداماتی در این مورد انجام شده و با توجه به اینکه خرم آباد شهر تاریخی است می‌توان این موزه را ایجاد کرد که بتوان در بحث میراث فرهنگی و گردشگری به درآمد پایدار برسیم.

وی افزود: مبلمان شهری و زیباسازی در شهر خرم آباد باید حتماً با تعامل و همکاری دستگاه‌های متولی برقرار شود که به لحاظ بحث معماری شهر خرم‌آباد فاقد معماری است و در بحث زیباسازی نام‌های خیابان در شهر باید از نام های مشاهیر و عناوین بومی باشد.

کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر خرم‌آباد در بخشی دیگر از سخنانش به انتخاب اشاره کرد و گفت: انتخاب شهردار باید حتماً فرد بومی و باتجربه باشد و خصوصیات و معیارهای در راستای موفقیت شهر خرم‌آباد داشته و بحث طایفه گرایی در انتخاب شهردار وجود نداشته و مسلط به مشکلات شهری باشد.

وی با اشاره به اینکه شورای اسلامی شهر خرم آباد ۵ کمیسیون دارد، تصریح کرد: در شورا ی شهر خرم آباد جای خالی برای کمیسیون میراث فرهنگی وجود دارد و ما می توانیم آن را احیا کنیم و با کمک رسانه تقویت کنیم.

کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر خرم‌آباد توجه به مبلمان و زیباسازی شهری را از دیگر برنامه‌های شاخص خود دانست و گفت: معماری بومی و ایرانی ما مورد غفلت قرار گرفته است و شایسته است، شهرداری در زمینه زیباسازی، نامگذاری معابر و کوچه‌ها به نمادها، مفاخر و مشاهیر استان لرستان توجه بیشتری داشته باشد.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=4193

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.