آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024
4
نشت خبری اصحاب رسانه با مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی

کاغذ بازی ضعف سیستم اداری است

  • کد خبر : 4166
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۸
کاغذ بازی ضعف سیستم اداری است
علی آشتاب در سی امین نشست مجازی اصحاب رسانه: کاغذ بازی ضعف سیستم اداری است و حرکت به سمت دولت الکترونیک راهگشای مشکلات موجود خواهد بود.

علی آشتاب در سی امین نشست مجازی اصحاب رسانه:
کاغذ بازی ضعف سیستم اداری است و حرکت به سمت دولت الکترونیک راهگشای مشکلات موجود خواهد بود.
مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی در پاسخ به سوال خبرنگار پایگاه طلوع افلاک افزود: کاغذ بازی بیشتر از همه چیز به کار ضربه می زند و حرکت به سمت دولت الکترونیک مسلما درحل این مشکل تاثیر گذار خواهد بود.
آشتاب با بیان این که یکی از سیاست های کلی موجوددر استان جذب سرمایه گذارو اقدام به سرمایه گذاری در استان و رفع مشکلات فراروی سرمایه گذاران از اهم مسائل است.
وی افزود: در همین راستا تشکیل پنجره کسب وکار با حضور نمایندگان واحدهای اجرایی و شرکت های خدمت رسان و بانک های عامل که مدتی در استانداری مستقر بودو اکنون به اداره کل امور اقتصادی و دارایی واگذار شده در راستای پیشبرد همین موضوع بوده است.
ایشان با ذکر این نکته که حرکت به سمت دولت الکترونیک می تواند راهگشا باشد افزود: با این سیستم هم در بحث شفاف سازی و تسریع و دسترسی به اطلا عات دسترسی افراد تیز ساده تر باشد.
آشتاب درپایان افزود: الان در حوزه کاری خود در حوزه تعاونی ها اکنون صاحب سیستم هوشمند هستیم و این سیستم اجرا می شود، همچنین سامانه ( کارا) در بحث اشتغال فراگیر، کارورزی،دستمزدو اشتغال روستایی در این سیستم انجام می شود،چون مهم ترین بحث دکتر شریعتمداری شفاف سازی و بهره برداری از سیستم الکترونیک است که ا نشاالله در این زمینه با اقداماتی که صورت داده ایم هر چه زودتر بیشتر به شفاف سازی نزدیک شویم

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=4166

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.