آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024
3

مدیر آکادمی باشگاه خیبر: سیاست استعدادیابی وجذب بازیکن از باشگاه امید به بزرگسال عملی شد/قدر دانی از حمایت های مالک، مدیر عامل، هیات فوتبال وهواداران

  • کد خبر : 4142
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰
مدیر آکادمی باشگاه خیبر: سیاست استعدادیابی وجذب بازیکن از باشگاه امید به بزرگسال عملی شد/قدر دانی از حمایت های مالک، مدیر عامل، هیات فوتبال وهواداران

مدیر آکادمی باشگاه خیبر خرم آبادگفت:با عذرخواهی از مالک،مدیر عامل وهواداران از عدم صعود به لیگ برتر امید های ایران سیاست های باشگاه برای حضور پرقدرت در فصل آتی امیدهای ایران درآینده نزدیک تشریح می شود. به گزارش پایگاه خبری طلوع افلاک، شمس الدین سپهوند چهره نام آشنا،جنتلمن،سازنده فوتبال لرستان که امسال با حکم دکتر […]

مدیر آکادمی باشگاه خیبر خرم آبادگفت:با عذرخواهی از مالک،مدیر عامل وهواداران از عدم صعود به لیگ برتر امید های ایران سیاست های باشگاه برای حضور پرقدرت در فصل آتی امیدهای ایران درآینده نزدیک تشریح می شود.

به گزارش پایگاه خبری طلوع افلاک، شمس الدین سپهوند چهره نام آشنا،جنتلمن،سازنده فوتبال لرستان که امسال با حکم دکتر عبدی مالک باشگاه خیبر خرم آباد بعنوان مدیر آکادمی ومدیر تیم امید خیبر خرم آباد منصوب شده بود دراین فصل با هدایت خوب خود از عوامل اصلی صعودبه جمع چهار تیم پایانی لیگ امید های دسته اول ایران بود.

مدیر آکادمی باشگاه خیبر خرم آباد در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری وتحلیلی طلوع افلاک گفت:متاسفانه در آخرین دیداربرای صعود به لیگ برتر امیدها علیرغم همه فرصت های گلزنی و پیروزی یک بر صفر بر تیم قدیمی ملوان انزلی در ضربات مرگبار پنالتی مغلوب این تیم شدیم واین هیچ چیزی از ارزش های بازیکنان ما کم نمی کند.

وی افزود:سیاست باشگاه در این فصل استعدادیابی وجذب بازیکن برای تیم بزرگسال بودکه به حول قوه الهی ۱۵بازیکن به تیم بزرگسال اصافه شدواین امر محقق شد هر چند با صعود به لیگ برتر کام.ما شیرین تر می شد.

سپهوند افزود:با قدر دانی از حمایت های مالی ومعنوی دکتر مسعود عبدی،دکتر اسدی پور،ولی خسروی،هواداران پرشور فوتبال لرستان وپیشکسوتان ارزنده ودیگر عوامل هیات فوتبال در کمک به فوتبال پایه استان امیدواریم در فصل اتی با قدرت بیشتری در مسابقات شرکت کنیم.

وی افزود:سیاست باشگاه برای حضور در فصل آتی لیگ دسته اول امید های کشور فعلا تبیین نشده ودرآینده نزدیک برنامه های باشگاه در کلیه رده های پایه را تشریح ورسانه ی می کنیم.

سپهوند افزود: زحمات و تلاشهای بی شائبه دکتر اسدی پور در این مدت کوتاه که مدیریت باشگاه بزرگ خیبر را تقبل کرده و در این مدت كم توانسته است با مدیریتی مثال زدنی این کشتی طوفان زده را به ساحل آرامش برساند تقدیر و تشکر نموده و از همه عزیزان مسئول انتظار دارد تا با حمایتی ستودنی از این مدیر توسط دکترمسعود عبدی مالک جوان وکاردان ازاین مدیر کاردان ایشان را در این امر خطیر یاری نمایند

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=4142

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.