آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 1 ذو القعدة 1445 Wednesday, 8 May , 2024
8

کاندیدای شورای شهر خرم آباد: در آمد پایدار در شهرداری وجذب سرمایه گذار اولویت ما در شورای آینده است

  • کد خبر : 4134
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۴
کاندیدای شورای شهر خرم آباد: در آمد پایدار در شهرداری وجذب سرمایه گذار اولویت ما در شورای آینده است

کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر خرم آباد بر ضرورت برندسازی برای شهر خرم آباد تاکید کرد. به گزارش پایگاه خبری طلوع افلاک، رضا بیرانوند در جمع خبرنگاران بیان کرد: خرم آباد شهر خاکستری بوده که متاسفانه در دوره های گذشته به زیرساختهای شهری رسیدگی نشده است. وی به پتانسیل بالای این شهر و عدم […]

کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر خرم آباد بر ضرورت برندسازی برای شهر خرم آباد تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع افلاک، رضا بیرانوند در جمع خبرنگاران بیان کرد: خرم آباد شهر خاکستری بوده که متاسفانه در دوره های گذشته به زیرساختهای شهری رسیدگی نشده است.

وی به پتانسیل بالای این شهر و عدم استفاده از این پتانسیل ها در دوره های گذشته اشاره کرد و گفت: متاسفانه مبلمان و المان شهری هم با نام خرم آباد در تضاد هستند.

بیرانوند ادامه داد: ۹۰ درصد کارهای انجام شده در دوره های قبل، بدون مطالعه و کارشناسی، انجام شده است.

بیرانوند از زیرساختهای شهری انتقاد و اظهار کرد: با احداث روگذر در خرم آباد می توان به عنوان پارکینگ و فضای تجاری هم از آنها استفاده کنیم این در حالی است که زیرگذرها در هنگام بارندگی موجب ایجاد مشکل می شوند.

این کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر خرم آباد از نیروهای مازاد شهرداری هم انتقاد کرد و گفت: نیروی مازاد باعث می شود که حقوق آنها به موقع پرداخت نشود.

وی، تخصص، کارآمدی، مدیریت مناسب و پرهیز از جناح بازی را از معیارهای شهردار خوب عنوان کرد و افزود: اعضای شورای شهر هم باید نیروهای متخصص و با رشته های معماری، عمران و شهرسازی باشند که در انتخاب شهردار هم با یکدیگر تعامل داشته باشند‌.

بیرانوند، رسیدگی به فضای سبز، ترافیک، مبلمان و المان شهری و برندسازی برای شهر خرم آباد را از اولویت های خود در صورت ورود به شورای شهر عنوان کرد.

وی که با شعار “شهر خاکستری به سوی شهر رنگها” به عرصه انتخابات وارد شده است، هدف و معنی این شعار را استفاده مناسب از پتانسیل های شهر خرم آباد که تا کنون بلااستفاده مانده است بیان کرد و گفت: در صورتی که نتوانم کار کنم، کنار می کشم.

بیرانوند افزود: خرم آباد یک شهر پر پتانسیل اما بی صاحب است که تاکنون فرد دلسوزی برشهر آن مدیریت نکرده و از آن پتانسیلها هیچ استفاده ای نشده است.

وی اظهار کرد: بحث درآمد پایدار شهری یکی ازدیگر برنامه هاست چراکه شهرداری به مانند یک پیمانکار است که خود می تواند درآمدزا باشد.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=4134

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.