آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024
4
عملکرد جامعه اسلامی مدیران در جذب مشارکت قابل ستایش است انتخاباتسید ابراهیم رییسیانقلاب اسلامی لرستان جامعه اسلامی مدیران

  • کد خبر : 4128
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۶
رییس جامعه اسلامی مدیران در لرستان گفت : عملکرد این جامعه در جذب مشارکت قابل ستایش است

به گزارش صدای رسا ، رییس جامعه اسلامی مدیران در استان که در گردهمایی دبیر کل جامعه اسلامی مدیران کشور در بروجرد شرکت کرده بود با بیان این مطلب که جامعه اسلامی مدیران لرستان عملکرد قابل تحسینی را در جذب مشارکت مردم انجام داده است،افزود:این جامعه با بهره گیری از تمام توان خود در تمام نقاط استان تیم های جذب مشارکت گسیل کرده است.

عبدالکریم سپهوند گفت: مشارکت بالا و انتخاب اصلح از مهمترین اهداف ستاد جامعه اسلامی مدیران لرستان است.

وی تصریح کرد: علی رغم مدت زمان کوتاه از تشکیل ستاد انتخاباتی جامعه اسلامی مدیران لرستان در حمایت از آیت الله رییسی این جامعه به سرعت اقدام به ساماندهی افراد و ارایه برنامه های مدون برای دو هدف بزرگ جذب مشارکت و انتخاب اصلح نمود.

رییس جامعه اسلامی مدیران لرستان با مثبت ارزیابی کردن اقدامات صورت گرفته ابراز امیدواری کرد که عملکرد قابل قبولی را جامعه اسلامی مدیران لرستان در انتخابات پیش رو از خود نشان دهد .

سپهوند خطاب به دبیر کل جامعه اسلامی مدیران در کشور خواستار بهره مندی دولت منتخب از توان مدیران لرستانی در پیکره خود شد و افزود: امیدوارم دولت منتخب از ظرفیت نیروهای توانمند لرستان بهره کافی را ببرد و کم لطفی دولت های گذشته را نسبت به ظرفیت بالای نیروی انسانی در این خطه جبران کند.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=4128

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.