آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 13 ذو القعدة 1445 Monday, 20 May , 2024
4

رئیس ستاد پویش نخبگان آیت الله رئیسی در کشور: کاندیدا های جبهه انقلاب به نفع ایت الله رییسی کنار بروند

  • کد خبر : 4125
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۷
رئیس ستاد پویش نخبگان آیت الله رئیسی در کشور: کاندیدا های جبهه انقلاب به نفع ایت الله رییسی کنار بروند
رئیس ستاد پویش نخبگان آیت الله رئیسی در کشورگفت:خواسته ملت این است که کاندیداهای جبهه انقلاب به نفع رییسی کنار بروند که امیدواریم با اتحاد و همدلی بین پنج نفر کاندیداهای جبهه انقلاب این اتفاق میمون و مبارک رخ دهد .

به گزارش پایگاه خبری طلوع افلاک،، دبیرکل جامعه اسلامی مدیران و رئیس ستاد پویش نخبگان آیت الله رئیسی در کشور که در مراسم افتتاح ستاد مرکزی در بروجرد حضور داشت ،گفت : اوضاع کنونی کشور چه از نظر اجتماعی،چه از نظر سیاسی و چه از نظر اقتصادی رضایت بخشی نیست و در حوزه های مختلف مردم ناراضی هستند .

محمد ناظمی اردکانی گفت : عده‌ای که در مسند قدرت و دولت هستند سعی کردند در این ده سال با تفکر غرب زده کشور را اداره کنند که متاسفانه ضربات و خسارات فراوانی را به کشور تحمیل کردند به نحوی که از نظر اجتماعی ارزش پول ملی کشور سقوط کرد و از نظر سیاسی تحت نام برجام و مذاکراتی که داشتند خسارات و آسیب‌های جدی به کشور وارد شد و همچنین از نظر اجتماعی مشارکت مردم در فرآیندهای سیاسی و انتخابات بسیار کاهنده بود و ملاحظه شد که در مجلس یازدهم مشارکت مردم بسیار کاهنده بود که نشان از نارضایتی آنان به وضع موجود داشت .

وی افزود: امروز انتخاباتی را که در پیش داریم در کشور یک انتخابات بسیار سرنوشت‌ساز است مشارکت در این انتخابات می‌تواند تحول را در کشور آغاز کند تحولی که این کشور واقعاً نیاز به عزم مردم دارد و کشور در وضع کنونی نیاز به تغییر و تحول بنیادین در ساختار اجرایی دارد .

ناظمی اردکانی ادامه داد : بنابراین مردم با شور و اشتیاق قطعاً حضور پیدا خواهند کرد تا حماسه ای در خور توجه رقم بخورد.

دبیرکل جامعه اسلامی مدیران تصریح کرد: دشمن ما در خارج از کشور به دنبال کاهش مشارکت مردم، به دنبال کاهش شور و اشتیاق مردم و به دنبال کمرنگ جلوه دادن انتخابات پیش روی ملت ایران است و هزینه های بسیار هنگفتی را هم در این راه صرف کرده اند تا مردم انگیزه حضور در پای صندوق‌های رای را نداشته باشند اما قطع به یقین مردم با بصیرت ایران با حضورشان و با مشارکت در انتخابات پاسخ همه دشمنان داخلی و خارجی کشور را به درستی خواهند داد .

 

رییس ستاد پویش نخبگان آیت اله رییسی اضافه کرد : انتخابات پیش رو در ابعاد مختلف سرنوشت‌ساز است چه از نظر تهدیدات داخل و تهدیدات خارجی که متاسفانه آسیب‌های جدی به کشور وارد کردند.

اردکانی گفت : در هشت سال گذشته کسانی که در مسند دولت قرار گرفته بودند مدام به این تکیه می‌کردند که تا مسئله ما با آمریکا درست نشود مشکلات مردم حل نخواهد شد و همگی ما دیدیم که واقعاً این تفکر و این رویکرد به جز آسیب و خسارات فراوان به کشور دستاوردی برای مردم ما نداشت و به همین جهت ما الان به دنبال رویکرد انقلابی هستیم به دنبال تفکر انقلابی هستیم و دلیل اصلی انتخاب رئیسی هم همین است که روحیه ایشان یک روحیه انقلابی و نشات گرفته از تفکر مردمی دارد.

وی افزود : دولتی رو هم که ایشان نامگذاری کردند در آینده دولت مردمی و ایران قوی است یعنی که مردم در آن همه کاره هستند و دولت آینده دولت سیاست گذار و برنامه ریز و نظارت خواهد بود.

ناظمی اردکانی در پایان اظهار کرد : در واقع کابینه آیت الله رئیسی یک کابینه ۸۰ میلیونی است و در فهرست نامزدهای حال حاضر چهار نامزد انقلابی دیگر را هم شاهد هستیم که در حال رقابت هستند برای همه آنها احترام قائلیم اما سیاسیتها و برنامه های رییسی قطعا به نفع ملت و کشور خواهد بود.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=4125

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.