آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳ 27 ذو الحجة 1445 Wednesday, 3 July , 2024
5

لرستان آماده انتخابات پرشور

  • کد خبر : 4106
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷
لرستان آماده انتخابات پرشور

رییس شورای وحدت نیروهای انقلاب در مراسم افتتاحیه ستاد مرکزی آیت الله رییسی در بروجرد با بیان این مطلب که لرستان آماده برگزاری انتخاباتی پر شور برای انتخاب فرد اصلح است از بصیرت مردم به عنوان مهمترین رکن انتخابات پیش رو نام برد و افزود: مردم لرستان همواره نشان داده اند که در برابر دسیسه […]

رییس شورای وحدت نیروهای انقلاب در مراسم افتتاحیه ستاد مرکزی آیت الله رییسی در بروجرد با بیان این مطلب که لرستان آماده برگزاری انتخاباتی پر شور برای انتخاب فرد اصلح است از بصیرت مردم به عنوان مهمترین رکن انتخابات پیش رو نام برد و افزود: مردم لرستان همواره نشان داده اند که در برابر دسیسه های دشمنان داخلی و خارجی آگاه به امور بوده و حماسه آفرین هستند.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی محمدیان تصریح کرد: دشمنان این مرز و بوم تا بن دندان مسلح شده و از تمام ابزار و رسانه برای مایوس کردن مردم بهره گرفته ام تا نگذارند مردم در تعیین سرنوشت خود نقش داشته باشند اما ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی بویژه مردم ولایت مدار لرستان ثابت کرده اند که فریب هیاهوهای کاذب دشمن را نخورده و تا پای جان به امام و انقلاب وفادارند .

وی انتخابات ریاست جمهوری را مهمترین و حساس ترین انتخابات نظام برشمرد و افزود:سرنوشت ملت در گرو انتخاب اصلح در این انتخابات است .

رییس شورای وحدت نیروهای انقلاب لرستان ادامه داد: این شورا هماهنگ با مردم ،تشکل ها و احزاب مختلف انقلابی در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری با ترغیب مردم به مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح نقش بسزایی را در روشنگری افکار ایفا کرده و می کند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدیان با بیان این مطلب که مردم لرستان علی رغم کم توجهی دولت های گذشته نسبت به خود حضور حداکثری در انتخابات خواهند داشت افزود: عزم و اراده مردم شهید پرور لرستان برای تغییر و تبدیل وضع موجود به مطلوب جزم است و نمی‌گذارند دشمنان آنان را از آرمان ها و اهداف رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی ایران دور و دلسرد کند .

وی با اشاره به شاخصه و ویژگی فرد اصلح خواستار حضور حداکثری مردم لرستان پای صندوق های رای شد و آنرا مشت محکمی بر ساده گویی های غرب و شرق دانست.

حجت الاسلام و المسلمین محمدیان در پایان با ابراز رضایت از عملکرد نهادهای انقلابی در بسیج همگانی مردم برای حضوری حماسه آفرین مردم لرستان را شایسته بهترین ها دانست و افزود:امیدوارم دولت منتخب قدردان مردم استان باشد و نسبت به توسعه بر زمین مانده استان اهتمام بورزد.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=4106

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.