آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024
4

کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر خرم آباد:هدفم تغییر وتحول جدی در توسعه مدیریت شهری است

  • کد خبر : 4090
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۰
کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر خرم آباد:هدفم تغییر وتحول جدی در توسعه مدیریت شهری است

کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر خرم آبادگفت؛با تجربیات گذشته ام،تغییر و تحولی در شهر خرم‌آباد ایجاد خواهم کرد. به گزارش پایگاه خبری طلوع افلاک، احمد علی دلفان در نشست خبری با اصحاب رسانه، گفت: با تجربه ای که در دوره سوم شورای شهر خرم آباد دارم می توانم تغییر و تحول خوبی در این […]

کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر خرم آبادگفت؛با تجربیات گذشته ام،تغییر و تحولی در شهر خرم‌آباد ایجاد خواهم کرد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع افلاک، احمد علی دلفان در نشست خبری با اصحاب رسانه، گفت: با تجربه ای که در دوره سوم شورای شهر خرم آباد دارم می توانم تغییر و تحول خوبی در این شهر ایجاد کنم.

وی ادامه داد: با اطلاعات به روز و با برنامه‌های مختلف می‌توانم کمک حال شهرم باشم، بنده پست های بالاتر از جایگاه شورای شهر هم داشته‌ام ولی هدفم تغییر و تحول در خرم‌آباد است.

کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر خرم‌آباد بیان کرد: آمده‌ام که برنامه هایی که در دور سوم شورای شهر خرم‌آباد انجام نشده یا نیمه تمام مانده را به سرانجام برسانم که از جمله این برنامه ها تعریض خیابان انقلاب و خیابان حافظ که یک آرزو شده، رفع مسائل و مشکلات فضای سبز در سطح شهر، رفع کمبود نیاز آب شرب در سطح شهر و غیره می باشد.

دلفان اظهار کرد: مهمترین برنامه‌هایی که در دور سوم شورای شهر انجام شده، احداث زیرگذر در سطح شهر خرم آباد، احداث پل ها و افتتاح پارک هایی درسطح شهر، باغ پرندگان و… از جمله کارهایی بود که در دوره سوم انجام گرفت.

وی اضافه کرد: برای ورود به شورا برنامه‌ای برخورد با فساد مالی و فساد اقتصاد در زیرمجموعه شورای شهر در دستور کار دارم که راهکار آن را هم مشخص شده که انشالله انجام خواهد شد.

عضو دوره سوم شورای شهر خرم آباد با اشاره به مشکلات عدیده در سطح شهر اضافه کرد: در ورودی شهر خرم آباد صنوفی از جمله مکانیک ها ،صافکار ،نقاش، تعویض روغنی ها و غیره وجود دارد که زیبایی شهر را به هم زده و باید حتماً به مجموعه صنوف آلاینده در خارج از شهر انتقال پیدا کنند تا بتوانیم شهری آباد داشته باشیم.

دلفان با اشاره به افزایش چند برابری بودجه شهرداری عنوان کرد: در حال حاضر بودجه شهرداری خرم آباد در سال ۳۴۰ میلیارد تومان است که از راه دریافت عوارض و جرائم تامین که متاسفانه این مبلغ فقط در طول سال ۲۰ درصد آن محقق می‌شود انشالله با افزایش چند برابری بودجه می‌توانیم مشکلات را حل نمود.

وی تصریح کرد:راهکار افزایش بودجه شهرداری این است که اعضای شورای شهر بتوانند قانونی متناسب با نیاز مردم تصویب و در چارچوب کارهای خدماتی و اداری مرتبط با هم مرتبط تامین اعتبار صورت گیرد و در چهارچوب قوانین مرتبط کردن ادارات با هم و با دریافت عوارض این بودجه همیشه ثابت خواهد ماند و مشکلات به راحتی رفت خواهند شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=4090

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.