آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۹ تیر , ۱۴۰۳ 23 ذو الحجة 1445 Saturday, 29 June , 2024
7
مدیرکل آموزش وپرورش استان لرستان:

آموزش وپرورش نگاه انحصارگرانه به انتقال مهدهای کودک ازبهزیستی به آموزش وپرورش ندارد

  • کد خبر : 4077
  • ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۸
آموزش وپرورش نگاه انحصارگرانه به انتقال مهدهای کودک ازبهزیستی به آموزش وپرورش ندارد
به گزارش طلوع افلاک،علیرضانخعی مدیرکل آموزش وپرورش استان لرستان درجلسه تشکیل کمیته انتقال مهدهای کودک ازبهزیستی به آموزش وپرورش گفت:این انتقال کارمهمی است،امیدواریم سازمان تعلیم وتربیت کودکان بتواندنیازهای کودکان رابه درستی رصدکند،درمملکت ما لازم بوداین امرسامان پیداکند،کاری که چندین متولی داشته باشد،درآن ناهماهنگی ومشکل ایجادمیشود.

وی مطرح کرد؛اگر در هر کاری چندین متولی وجود داشته باشد قطعا ناهماهنگی و مشکلاتی را ایجاد خواهد کرد که با تشخیص شورای عالی انقلاب فرهنگی این کار مهم یعنی تعلیم و تربیت کودکان زیر شش سال به دستگاه آموزش و پرورش محول گردید.

نخعی گفت: قطعا آموزش و پرورش بهترین و مناسب ترین دستگاهی است که می تواند کار تعلیم و تربیت را در همه سنین به نحو احسن انجام برساند .

وی افزود: ما معتقدیم سازمان بهزیستی تجربه های بسیاری دارد و سازمان تعیلم و تربیت که در این راستا مستقر خواهدشد، یقینا قدردان این تجربه ها خواهد بود.

این مقام مسئول ادامه داد: یکی از مهم ترین کارهایی که باید انجام دهیم آموزش فراگیر نیروهای فعال در دوره پیش دبستانی است که با یک همدلی و احساس مسئولیتی مشترک با سازمان بهزیستی این کار را به نحوشایسته ای دنبال خواهیم کرد.

در پایان این جلسه معاون ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش لرستان گفت: اساسنامه سازمان ملی تعلیم و تربیت کودکان به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسیده است و در ماه های آتی شاهد راه اندازی این سازمان خواهیم بود.

معتمدی: هدف از راه اندازی این سازمان را مهم ترین هدف این سازمان ساماندهی مدیریت امور تعلیم وتربیت کودکان از بدو تولد تا سن ۶ سالگی است که البته محوریت تعلیم و تربیت در این دوران خانواده است.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=4077

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 9در انتظار بررسی : 9انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.