آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024
9
سید ابراهیم رئیسی در مناظره انتخابات۱۴۰۰:

مردم دنبال دعواهای اقتصادی نیستند

  • کد خبر : 4026
  • ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۲
مردم دنبال دعواهای اقتصادی نیستند
آیت الله سیدابراهیم رئیسی درنخستین مناظره انتخاباتی خود گفت:من در ریاست قوه قضاییه با پرونده‌های بسیاری که دستگاه اجرایی تولید می‌شود مواجه هستم،برای همین باید رفت در مرکز تولید فساد،مردم هم این را می‌دانند که من در مبارزه با فساد خط قرمز ندارم.

وی بیان کرد:ده‌ها بار ارزیابی کردید و می‌دانید که این خواست مردم از من است که ورود بکنم برای اصلاح امور. من الان در قوه قضاییه مطالبه‌گر هستم و اگر بیایم در دولت باید پاسخگو باشم. من در قوه قضاییه هستم و همه می‌دانند به این فکر نمی‌کنم که دنبال مقام باشم.
به من اعتراض می‌کنید که چرا رفتم دنبال احیای کارخانه‌ها. سوال این است چرا شماها دنبال این کارها نرفتید؟ شماهم می رفتید چند کارخانه را احیا می‌کردید.

وی تاکیدکرد؛مردم دنبال دعواهای اقتصادی نیستند و این را می‌خواهند که مدیری مقتدر بیاید و کارشناسان را برای حل مشکلات به صف کند
وی افزود:قیمت کالاهای اساسی فوق العاده افزایش پیدا کرده است. مسکن هفت برابر، خودرو هشت برابر، گوشت و مرغ پنج شش برابر شده و سفره کوچک مردم را نالان کرده است.
در همین سالن مناظره در سال ۹۶ برخی گفتند اگر رئیسی بیاید قیمت دلار ۵ هزار تومان می‌شود و خودشان دلار را ۳۰ هزار تومان کردند و بعد هم گفتند اگر نبودیم دلار ۵۰ هزار تومان می‌شد! مثل دروازه‌بانی که ۱۷ گل خورده بود و گفت اگر من نبودم ۳۰ گل می‌خوردیم!ارز ۴۲۰۰ تومانی چه مصیبتی برای کشور درست کرد و چقدر پرونده برای قوه قضائیه تولید کرد؟

وی بیان کرد:ارزصادراتی را باید مدیریت کرد، با اعلام اینکه ارز برنگشته کاری پیش نمی‌رود، مدیریت باید کرد. تسهیلات بانکی را باید مدیریت کرد.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=4026

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.