آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024
10

بیانیه ستاد مرکزی دولت مردمی ایران قوی  ۱۴۰۰  آیت اله رئیسی در لرستان به مناسبت ۱۴ و۱۵ خرداد

  • کد خبر : 4015
  • ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۵
بیانیه ستاد مرکزی دولت مردمی ایران قوی  ۱۴۰۰  آیت اله رئیسی در لرستان به مناسبت ۱۴ و۱۵ خرداد
انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(س) یکی از بزرگترین و بی بدیل ترین وقایع و انقلاباتی است که تاکنون به وقوع پیوسته است. انقلاب اسلامی ایران تأثیر فوق العاده ای را در معادلات جهانی و خصوصا در جهان اسلام بوجود آورده و نهضت بیداری جهان اسلام را رقم زد. امروز در جای جای این جهان پهناور سخن وراه  امام (ره) نقش بسته است.

یکی از ویژگی های بارز انقلاب اسلامی امام خمینی(س)، دفاع از حقوق مستضعفین و پاسداری از حریم آنها بود، مستضعفینی که زیر پای قوانین و کارکردهای ظالمانه کمر خم کرده بودند. محرومانی که در فقر و فلاکت و بدون هیچ یار و پشتیبان بوده و زندگی مشقت باری داشته اند و انواع بهره کشی و ظلم در حق آنان انجام می شد، ولی خداوند متعال همانگونه که در قرآن کریم وعده داده است که در سرزمین اسلام جایی برای مستکبران نیست و بر امت اسلامی است که علیه مستکبران به پا خیزند، این مهم را در دورانی سخت به دست باکفایت پیرجماران انجام و انقلاب بزرگ اسلامی به سرانجام رساند.
اینک علم استوار این جنبش بزرگ در دستان با لیاقت وکفایت مردی از رهروان و یاران امام خمینی (ره) قرار داده شده است و ایشان نیز ثابت کرده اند که به حق رهروی صدیق و رهبری عظیم الشان و با درایت در پاسداری از انقلاب بزرگ اسلامی است. حضرت آیت اله العظمی سید علی خامنه ای( مدظله العالی) در طی سال ها رهبری انقلاب به خوبی شرایط کشور و دنیا را تحلیل و‌در بزنگاه ها توانسته است نظام اسلامی و انقلاب را بسلامت عبور دهد.
و امروزما در سالگرد وفات خمینی کبیر و پاسداشت قیام خرداد۴۲ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آن عزیز سفر کرده، در سال ۱۴۰۰ به عنوان رهرو خمینی کبیر(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی در آستانه آزمایشی سترگ قرار گرفته ایم.
در مقطعی که جمهوری اسلامی ایران با انواع تحریم‌های ظالمانه و جنگ اقتصادی مواجه است یکی از اهداف اصلی دشمنان ناامید کردن مردم و بی‌اعتماد کردن آنان به نظام و کاهش مشارکت در انتخابات است. جبهه انقلاب اسلامی وظیفه دارد با تمام توان خود بسترهای مشارکت حداکثری را مهیانماید.
الحمدالله و با عنایت خاصه پروردگار حضور مردی از سلاله سادات و‌یاران صادق و پرتلاش امام خمینی و همچنین رهبر معظم انقلاب حضرت آیت اله العظمی خامنه ای پای در عرصه انتخابات گذاشته و مورد اقبال ویژه مردم قرار گرفته است. اینک حضرت آیت اله سید ابراهیم رئیسی با تکیه بر گفتمان اصیل و‌ والای انقلاب مبنی بر حمایت از مستضعفان، عمل به قانون و‌ظلم ستیزی، گشایش در امور اقتصادی مردم و رفاه و آرامش آنها پای به میدان گذاشته است.
حضور آیت اله رئیسی شور و نشاط دیگری در عرصه انتخابات به وجود آورده وامیدها را در دورانی که کلید تدبیر و امید ناکارآمد تر از هر زمانی گره گشای قفل مشکلات مردم نشده، پدیدار کرده است.
لذا در این برهه حساس و سرنوشت ساز ضمن فراخواندن همه مردم ایران عزیز و یاران جبهه انقلاب اسلامی برای حضور حداکثری و مشارکت در انتخابات و با تاکید بر وحدت و برادری، پیشگیری از انشقاق و اختلاف، اعلام می داریم که فرزندان انقلاب آماده و مصمم تر از هر زمان دیگری گوش بفرمان ولی فقیه زمانه با تمام توان حماسه انتخاباتی ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ را با پیروزی حضرت آیت اله سید ابراهیم رئیسی رقم خواهند زد. انشااله

« سید محمد صادق شاهرخی»
🔸معاون نظارت و بازرسی ستاد انتخاباتی ایران توانمند در کشور
🔸 رییس ستاد مرکزی دولت مردمی ایران قوی  ۱۴۰۰  آیت اله رئیسی در لرستان

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=4015

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 6انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.