آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024
6
دبیر قرارگاه جهادی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام ره خبر داد:

پویش سراسری نذر حضرت امام خمینی (ره ) در لرستان

  • کد خبر : 4008
  • ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۱
پویش سراسری نذر حضرت امام خمینی (ره ) در لرستان
به گزارش طلوع افلاک،بارانی دبیر قرارگاه جهادی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) درگفتگو با خبرنگاران با گرامیداشت ایام اله ۱۴ و ۱۵ خرداد اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن سی و دومین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره) قرارگاه جهادی خدمت رسانی با پویش سراسری نذر حضرت امام خمینی (ره) در استان لرستان با همکاری  و مشارکت یکصد و پنجاه گروه اعم از هیات مذهبی،خیریه ها،جهادی ها و مواکب و تالارها اقدام به طبخ وتوزیع هفتاد هزار پرس غذا نمود.

مهندس بارانی افزود: در این امر خداپسندانه و جهادی خانواده های کم برخوردار،کمپ های ترک اعتیاد،مناطق حاشیه نشین از این نذر امام برخوردار شده اند و این طبخ و نذر تا پایان ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) ادامه خواهد داشت.
دبیر قرارگاه خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام گفت: علاوه بر طبخ غذا، پشتیبانی از برخی از مساجد و هیات مذهبی در استان، غبارروبی گلزار شهدا و برپایی مراسم یادبود از دیگر برنامه های این قرارگاه بود که انجام گرفت.
بارانی در ادامه ازتلاش ۹۵۰ گروه های جهادی استان لرستان که از سیل سال ۱۳۹۸ تاکنون کنار این قرارگاه بوده اند،صمیمانه تقدیر و تشکر نمود.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=4008

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.