آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024
6

علی کوشکی: قرارگاه مرکزی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در کلیه شهر های لرستان راه اندازی شد

  • کد خبر : 4001
  • ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶
علی کوشکی: قرارگاه مرکزی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در کلیه شهر های لرستان راه اندازی شد
محمود داودی نزاد: علی کوشکی مسئول قرارگاه مرکزی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در استان گفت : قرارگاه مرکزی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در کلیه شهر های لرستان راه اندازی شد.

علی کوشکی مسئول قرارگاه مرکزی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در استان گفت : قرارگاه مرکزی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در کلیه شهر های لرستان راه اندازی شد

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی طلوع افلاک، مسئول قرارگاه مرکزی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در استان بیان کرد که این قرارگاه ها در سطح استان با همکاری جریان انقلابی دراستان ودر راستای بیانیه گام دوم وفرمایشات امام مسلمین مبنی بر مشارکت حداکثری وانتخاب اصلح فعالیت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: در این قرارگاه ها ستادهای مردمی متفاوتی به حمایت از این الله رئیسی فعالیت دارند

رئیس شاتای استان افزود: منشور ودستور العمل فعالیت این قرارگاه ها به مسولین مربوطه ابلاغ شده است.

قرارگاه مرکزی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در مرکز استان وشهرستانها ،شهرها ،وبخشهای تابعه تشکیل وراه اندازی و در این قرارگاه ها تعدادی از ستادهای مردمی فعالیت دارند.

وی، ادامه داد: از سوی دیگر، تشکیل دولت جوان، انقلابی و حزب الهی محقق نمی‌شود مگر در سایه وحدت و اتحاد. حلقه مفقوده‌ای که سالها موجب چند دستگی میان نیروهای وفادار شده و امیدوارم در این لحظات تاریخی و سرنوشت‌ساز، ذیل اصل گفتمان انقلابی، به تشکیل دولت مردمی شود.

خواست دشمن، عدم مشارکت مردم در انتخابات است

کوشکی گفت: در این برهه حساس، دشمنان قسم خورده ایران و ایرانی، سعی در القای آنند تا انتخابات پرشور هر دوره را به انتخاباتی سرد و بی شور و حال مبدل کنند، آری، جمعی از مردم گلایه‌دارند، عده‌ای از وضع معیشت ناراضی‌اند، اما مگر نه اینکه این همه حاصل اقدامات دولت مستقر و برخی دولت‌های پیشین بوده و هست ؟!.

وی، افزود: در انتخابات ۱۴۰۰، در ۲ سطح ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا لازم است تا با پندگیری از اشتباهات پیشین، به عقل رجوع کرده و تبعات انتخاب خود را سنجیده و آن زمان اقدام به ثبت رای کنیم تا پس از چندی، زانوی غم به بغل نگرفته و شکوه نکنیم که چرا چنین شد و چنان شد

با انتخاب سید ابراهیم رئیسی، آینده روشن ایران را رقم می‌زنیم

قرارگاه مرکزی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی و اتحاد تحول خواهان انقلابی لرستان، با ۳ رویکرد اصلی «وحدت گفتمانی، حضور حداکثری، انتخاب اصلح»، بر این باور است تا ضمن دعوت از همه مردم مومن و انقلابی، فارغ از هر نظر و دیدگاه، در سایه وحدتی همه‌جانبه میان احزاب و گروه‌های همفکر، با ایجاد شرایط انتخاب آیت الله رئیسی، آینده روشن نظام و انقلاب و ایران را سرلوحه امور قرار داده و در راستای تحقق گام دوم انقلاب گام بردارد.

 

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=4001

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.