آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024
6
فرماندارازنا:

کارخانه فولادازنا۹۰درصدپیشرفت فیزیکی‌داشته است

  • کد خبر : 3994
  • ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰:۵۵
کارخانه فولادازنا۹۰درصدپیشرفت فیزیکی‌داشته است
به گزارش طلوع افلاک حشمت بهمنی درنشست خبری مجازی بااصحاب رسان هدرخصوص کارخانه فولاد ازناگفت:این کارخانه باتولید سالیانه یک میلیون و۲۰۰هزارتن،یکی ازقطب های تولیدفولاددرکشوراست،که بطور مستقیم برای۱۵۰۰نفروغیرمستقیم۳۰۰۰نفراشتغالزایی دارد.

وی مطرح کرد؛این واحد صنعتی به حالت تعطیل بودواززمان ورود استاندارمحترم به استان جناب آقای خادمی این موضوع نزدیک به۹۰درصدپیشرفت فیزیکی دارد وخطوط تولید،منتاژوفرآوری نصب شده است.
وی بیان کرد:مالک وسرمایه گزار این پروژه مشکلاتی دارندکه این در دست بررسی واقدام است ورایزنی هایی هم باشرکت فولادمبارکه وشرکت های دیگر که درزمینه تولیدفولاد تجربه دارند،درکشورانجام شده است ولی هنوزسرمایه گزاری پیدانشده است که این واحدراراه اندازی کند.
وی درپایان افزود:درسفراخیرریاست محترم قوه قضائیه به استان،دستورات لازم درخصوص رفع موانع ومشکلات این واحدتولیدی صادرشده است ودرستادرفع موانع استان این موضوع مطرح شده است که هفته آینده باحضوراستاندارمحترم پیگیری میشود البته بخشی ازمشکلات این واحدتولیدی درخارج استان تصمیم گیری میشودوبخشی از آن در داخل استان باید حل شود،که انشاالله به زودی وباتوجه به دستوری که ازطرف ریاست محترم قوه قضائیه صادرشده است شاهدتعیین تکلیف این واحدصنعتی دراستان خواهیم بود.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=3994

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.