آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : دوشنبه, ۱۱ تیر , ۱۴۰۳ 25 ذو الحجة 1445 Monday, 1 July , 2024
5

خلیج فارس خرم‌آباد: خرم آبادمیزبان تورنمنت بین المللی بوکس

  • کد خبر : 3961
  • ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸
خلیج فارس خرم‌آباد: خرم آبادمیزبان تورنمنت بین المللی بوکس

مدیرعامل باشگاه فرهنگی‌ورزشی پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد از موافقت با برگزاری تورنمنت بین‌المللی در مرکز لرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی طلوع افلاک، یرج سپهوند در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در روزهای گذشته رئیس فدراسیون بوکس ایران با رئیس کنفدراسیون آسیا دیداری داشته و در مورد تورنمنت بین‌المللی خرم‌آباد بحث‌هایی مطرح شده […]

مدیرعامل باشگاه فرهنگی‌ورزشی پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد از موافقت با برگزاری تورنمنت بین‌المللی در مرکز لرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی طلوع افلاک، یرج سپهوند در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در روزهای گذشته رئیس فدراسیون بوکس ایران با رئیس کنفدراسیون آسیا دیداری داشته و در مورد تورنمنت بین‌المللی خرم‌آباد بحث‌هایی مطرح شده است.

وی ادامه داد: ما آمادگی داریم که در پنج سال پیاپی این تورنمنت را به میزبانی خرم‌آباد برگزار کنیم و صحبت‌های اولیه آن انجام شده است.

سپهوند اضافه کرد: در این راستا رئیس کنفدراسیون بوکس آسیا موافقت خود را برای برگزاری این تورنمنت اعلام کرده و قرار است این مسابقات در تقویم رسمی آسیا گنجانده شود.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی‌ورزشی پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد افزود: ما آمادگی برگزاری این تورنمنت را در سال جاری داریم و اگر قطعی شود، شرایط را به بهترین شکل ممکن فراهم می‌کنیم.

وی گفت: باشگاه فرهنگی‌ورزشی پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد برنامه‌هایی برای دوومیدانی و بوکس دارد و در دو سه سال اخیر فعالیت‌هایی داشته‌ایم و درصددیم که در آینده نیز برنامه‌های مناسبی اجرا کنیم.

سپهوند بیان کرد: دکتر رحمتی مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت پلیمر خلیج فارس حمایت‌های خوبی از چندین رشته ورزشی داشته و بدون شک تاثیرگذار بوده‌اند

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=3961

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.