آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : دوشنبه, ۱۸ تیر , ۱۴۰۳ 2 محرم 1446 Monday, 8 July , 2024
8

رئیس ستاد مردمی «ایران ما» آیت‌‌الله رئیسی در استان منصوب شد

  • کد خبر : 3958
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰
رئیس ستاد مردمی «ایران ما» آیت‌‌الله رئیسی در استان منصوب شد

  در حکمی از سوی ستاد مرکزی انتخابات “آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی” کاندیدای سیزدهمین دوره ریاست جمهوری “دکتر امیر علی حیدر امیری” به عنوان رئیس ستاد مردمی «ایران ما» آیت‌‌الله رئیسی در استان لرستان منصوب شد. به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی طلوع افلاک، در آستانه انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری طی حکمی مسئول ستاد انتخاباتی آیت‌الله […]

 

در حکمی از سوی ستاد مرکزی انتخابات “آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی” کاندیدای سیزدهمین دوره ریاست جمهوری “دکتر امیر علی حیدر امیری” به عنوان رئیس ستاد مردمی «ایران ما» آیت‌‌الله رئیسی در استان لرستان منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی طلوع افلاک، در آستانه انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری طی حکمی مسئول ستاد انتخاباتی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، کاندیدای ریاست جمهوری در استان لرستان منصوب شد که بر اساس این حکم امیر علی حیدر امیری به عنوان رئیس ستاد مردمی «ایران ما» آیت‌‌الله رئیسی در استان لرستان منصوب شد.

در بخشی از متن حکم آن آمده است: نظر به شرایط کنونی کشور و اهمیت حضور در حضور حداکثری و پرشور آحاد مردم ایران اسلامی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر شناسایی کاندیدای اصلح و انتخاب درست و مسیر دستیابی به اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی مبنی بر تشکیل دولت اسلامی، قوی، عدالتخواه، ضدفساد و معتقد به تحول و حضور جوانان به موجب این حکم جنابعالی به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی (ایران ما) در استان لرستان منصوب می‌شوید.

امید است با یاری پروردگار متعال و استعانت از توجهات خاص حضرت ولیعصر(عج) و با دقت نظر به سیاست‌های ابلاغی از سوی ستاد مرکزی ایران ما برگزاری انتخاباتی سالم به همراه اجرای کارزارهای تبلیغاتی منسجم و مردم‌نهاد و همچنین عملیاتی سازی پویش سراسری هر خانه یک ستاد را در استان ذیربط پای ریزی و سازماندهی نمایید

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=3958

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.